تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مقام های بلندپایه یمن اعلام کردند که ˈمحمد سالم باسندوهˈ نخست وزیر یمن با مستبد خواندن ˈعبدربه منصور هادیˈ رییس جمهوری این کشور، از مقام نخست وزیری کناره گیری کرده است.
تدبیر24: در همین حال در پی وقوع درگیری های شدید در پایتخت یمن که از پنجشنبه میان نیروهای امنیتی و ارتش و هواداران گروه 'انصاراله ' رخ داد، این گروه اعلام کرد که مقر نخست وزیری و ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح را تصرف کرده است.

'محمد عبدالسلام' سخنگوی گروه انصارالله تایید کرده است که افزون بر مجتمع ساختمان های دولتی از جمله مقر نخست وزیری، ساختمان رادیوی رسمی نیز در اختیار نیروهای این گروه قرار گرفته و نخست وزیر از مقام خود کناره گیری کرده است.

گروه انصارالله خواستار مبارزه با فساد دولتی، برکناری دولت و کاهش بهای مواد سوختی است که در پی تصمیم دولت به قطع پرداخت یارانه به میزان چشمگیری افزایش یافته است.
برچسب ها: تدبیر24 ، نخست وزیر ، یمن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها