تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مراسم رونمایی از انتشار فیلم کوتاه «دوئت» به نفع کودکان مبتلا به سرطان روز جمعه هفته جاری با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان سینما و رسانه در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه محک برگزار می شود.
تدبیر24: قیمت بلیت این مراسم که ساعت 19 تا 21 روز جمعه 4 مهر ماه برگزار خواهد شد 30، 40 و 50 هزار تومان است.

«دوئت» پنجمین فیلم کوتاه داستانی نوید دانش است که داستانی عاشقانه و آرام دارد. این فیلم 24 دقیقه ای را مستانه مهاجر تهیه و تدوین کرده است و پانته آ پناهی ها، آناهیتا افشار، علی تیموری، میثاق زارع و پژمان بازغی در آن بازی می کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مینو همسرش حامد را به دیدار سپیده می برد، زنی که همسرش با او گذشته مشترکی داشته است. این ملاقات یادآوری خاطرات گذشته آنها است.

«دوئت» تاکنون حضور موفقی در جشنواره های بین المللی داشته است.

نامزد بهترین فیلم کوتاه دربخش سینه فونداسیون جشنواره کن 2013، نامزد بهترین فیلم کوتاه در شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند بلگراد 2014، نامزد بهترین فیلم کوتاه در بیست و هشتمین دوره جشنواره فرایبورگ 2014، منتخب پنجاه و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند بیلبائو 2013، منتخب یازدهمین دوره جشنواره TOFIFEST لهستان 2013، منتخب بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم اوزو ایتالیا 2013 از افتخارات دوئت است .

منتخب دوازدهمین دوره جشنواره چشم سوم هند 2014، منتخب دوازدهمین دوره جشنواره TIBURON آمریکا 2014، منتخب پنجمین دوره جشنواره CINE HERMOSILLOمکزیک 2013، منتخب دومین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سیدنی 2013، منتخب جشنواره فیلم تصویر سال 1391، نامزد بهترین کارگردانی در شانزدهمین دوره جشن خانه سینما ایران، برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کوتاه صدا و سیما، برنده جایزه بهترین تصویربرداری از جشنواره فیلم کوتاه صدا و سیما از دیگر افتخارات «دوئت» است.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به آدرس http://goo.gl/Ulbz7G و خرید بلیت در این امر خیر مشارکت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها