تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
نام کارلوس توس در فهرست جدید تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه با برزیل دیده نمی‌شود.
تدبیر24: تیم ملی آرژانتین ماه آینده در دیداری دوستانه باید برابر برزیل و هنگ‌کنگ به میدان برود.

خراردو مارتینو، سرمربی جدید آلبی‌سلسته فهرست بازیکنان این کشور را برای بازی دوستانه با برزیل و هنگ‌کنگ اعلام کرد که در این فهرست نامی از کارلوس توس دیده نمی‌شود.

آلخاندرو سابه‌یا، سرمربی سابق آرژانتین که از سال 2011 هدایت تیم را بر عهده داشت، کارلوس توس را به تیم ملی این کشور دعوت نکرد و حتی برای جام‌جهانی نیز روی نام این بازیکن خط قرمز کشید.

کارلوس توس در دو هفته‌ گذشته گل‌های مهمی برای یوونتوس به ثمر رسانده است. او هفته‌ قبل گل پیروزی بخش تیمش برابر میلان را به ثمر رساند ولی باز هم به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد.

خراردو مارتینو درباره دلیل دعوت نکردن از کارلوس توس به تیم ملی آرژانتین گفت: مشکلی با توس ندارم. وقتی که هدایت آرژانتین را بر عهده گرفتم مدام از من سوال می‌شد که سرنوشت توس چه می‌شود؟ توس با بقیه بازیکنان فرقی ندارد. تشخیص دادم که او در حال حاضر آمادگی پوشیدن پیراهن آرژانتین را ندارد. در هفته‌های گذشته بازی‌های بازیکنان آرژانتینی را به دقت بررسی و سعی کردم بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنم.

آرژانتین در اولین دیدار خود با هدایت خراردو مارتینو موفق شد آلمان را با نتیجه‌ چهار بر دو شکست دهد و انتقام شکست در فینال جام‌جهانی را بگیرد. شاگردان مارتینو در دومین دیدار خود پس از فینال جام‌جهانی باید به مصاف برزیل بروند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها