تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
امام جمعه بجنورد از دانش آموزان این شهر خواست که اگر دوست دارند، سخنرانی بشنوند در نماز جمعه شرکت کنند.
تدبیر24: حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی سه شنبه (دیروز)در آیین نواختن زنگ مهر مقاومت در دبستان شهدای فرهنگی بجنورد، با بیان اینکه قصد سخنرانی ندارد، به دانش آموزان گفت: اگر شما به نماز جمعه بیایید، خطبه ها را طوری تنظیم می کنم که از شما هم بتوانید از آن بهره مند شوید.

وی دانش آموزان را به فراگیری درست خواندن قرآن تشویق کرد و گفت: انتظار آن است که همان طور که زبان انگلیسی را یاد می گیرید به عنوان بچه مسلمان زبان و ادبیات عرب را نیز یاد بگیرید.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: همراه با درس خواندن مسایل دینی را نیز فراموش نکنید و مراقب باشید تفریحات شما به گناه آلوده نشود.

امام جمعه بجنورد دانش آموزان را به گل تشبیه کرد و گفت: تلاش کنید گلی باشید که هم رنگ زیبا و هم بوی خوش داشته باشد که داشتن ظاهری آراسته در کنار دینداری این دو را برای شما تامین می کند.

آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور شماری از مسوولان استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد و نیز اولیا و دانش آموزان در آموزشگاه ابتدایی 'شهدای فرهنگی' این شهر برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها