تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
بوی بد دهان دلایل مختلفی دارد که با اشاره به هر یک راهکارهایی هم برای آن معرفی می کنیم.
تدبیر24: عفونت دندان و لثه:

افرادی که دچار عفونت های لثه و دندان هستند به دلیل ترشحات بزاق دهان که همراه با عفونت است باکتری های پراکنده در دهان این بوی بد را ایجاد و تشدید می کنند.

برای خلاصی چه کنیم؟

برای از بین بردن این بوی بد کافیست مقداری رب انار را به لثه ها بمالید و تا چند ساعت چیزی نخورید به مرور زمان لثه ها از عفونت تخلیه می شوند و بوی بد دهان کم تر می شود این کار بهتر است شب قبل از خواب انجام شود.همچنین برای برطرف کردن عفونت و درد دندان پودر دندان بهترین پیشنهاد است.

پودر دهان را چگونه بسازیم؟

برای این کار باید 100 گرم سماق را با 25 گرم پوست انار و 10 گرم میخک و 75 گرم نمک مخلوط کرده و به دندان بمالید بعد با مسواک به دندان ها کشیده و بعد دهان را آبکشی کنید.

عفونت سینوس:

همانطور که می دانید سینوس ها  به محیط داخل دهان راه دارند و می توانند عفونت و باکتری ها را به آنجا منتقل کنند که این یکی از اصلی ترین دلایل بوی بد دهان است.

مشکلات دستگاه گوارش:

معده ای که کار خود را به خوبی انجام ندهد در کنار درد بوی بدی هم به دنبال خواهد داشت که برای درمان می توانید عرق نعناع مصرف کنید. درمان دیگر هم که بسیار توصیه می شود مخلوط کردن شوید خشک و با آب در حال جوش و بعد از اتمام جوشیدن مخلوط کردن با عسل است.همچنین با مصرف این مواد غذایی می توانید بوی بد دهان را برطرف کنید.

دانه های شنبلیله , دارچین, شیر ,هل , چای یاس و مرکبات.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها