تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
بازی های آسیایی 2014؛
ورزشکاران ایران در هشتمین روز (شنبه) بازی های آسیایی 2014 در 10 رشته به میدان رفتند و چهار مدال به دست آوردند.
تدبیر24: اسماعیل عبادی در تیراندازی با کمان یک طلا، لیلا رجبی در دو ومیدانی یک نقره و تیم کامپوند مردان ایران درتیراندازی با کمان و حسین عسکری دردوچرخه سواری دو برنز ایران را در رقابت های امروز به دست آوردند.

نتایج کامل ورزشکاران ایران درهشتمین روز بازی های آسیایی به شرح زیر است:

** تیراندازی با کمان

در دیدار رده بندی بخش تیمی کمان کامپوند، تیم مردان ایران با ترکیب امیر کاظم پور، اسماعیل عبادی، مجید قیدی و مجید کیان زاد با نتیجه 227 بر 224 فیلیپین را شکست داد و برنز گرفت.

تیم زنان با ترکیب شبنم سرلک، مینو عابدی، سکینه قاسم پور و مریم رنجبر در دیدار رده بندی با نتیجه 224 بر 217 از هند باخت و نتوانست به مدال برنز دست یابد.

اسماعیل عبادی در دیدار نیمه نهایی و فینال بخش انفرادی ورزشکارانی از فیلیپین و هند را برد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

** دو و میدانی

در دوی 100 متر زنان، مریم طوسی با زمان 11 ثانیه و 70 صدم ثانیه در رده سوم گروه 2 مرحله مقدماتی قرار گرفت و با توجه به رکورد خوبی که ثبت کرد به فینال رسید.

در دوی 100 متر نیز، رضا قاسمی با 10 ثانیه و 33 صدم ثانیه و حسن تفتیان با 10 ثانیه و 41 صدم ثانیه در رده سوم گروه های خود ایستادند و به نیمه نهایی راه یافتند.

رضا مقدم و کاوه موسوی در پرتاب چکش هر سه پرتاب ابتدایی خود را خطا کردند تا از دور رقابت ها حذف شوند.

لیلا رجبی در پرتاب وزنه با 17 متر و 80 سانتی متر به مدال نقره دست یافت.

** بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین مسابقه خود گروه G مرحله دوم مسابقات با نتیجه 107 بر 69 مغولستان را شکست داد و صعود خود به نیمه نهایی را قطعی کرد.

** بوکس

امین قاسمی پور در وزن 69 کیلوگرم نماینده عربستان را از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

** کانوئینگ

پاروزنان ایران در مرحله مقدماتی 11 ماده به میدان رفتند که نتیجه آن 10 فینالیست و یک صعود به نیمه نهایی بود.

احمدرضا طالبیان در کایاک انفرادی هزار متر با زمان 4 دقیقه و 1 ثانیه و 819 هزارم ثانیه در رده سوم گروه خود قرار گرفت.

شاهو ناصری در کانوی انفرادی هزار متر با زمان 4 دقیقه و 21 ثانیه و 609 هزارم ثانیه در رده سوم گروه ایستاد.

تیم کانوی دو نفره هزار متر ایران با ترکیب پژمان دیوسالاری و سید کیا اسکندانی با زمان 4 دقیقه و 2 ثانیه و 478 هزارم ثانیه در رده دوم گروه قرار گرفت.

تیم کایاک دو نفره هزار متر ایران با ترکیب علی آقامیرزایی و علی فضل اولی با زمان 3 دقیقه و 25 ثانیه و 631 هزارم ثانیه مقام نخست گروه را از آن خود کرد.

آرزو حکیمی در کایاک انفرادی 500 متر با رکورد 1 دقیقه و 58 ثانیه و 803 هزارم ثانیه در رده سوم گروه ایستاد. حکیمی در کایاک انفرادی 200 متر نیز با 41 ثانیه و 566 هزارم ثانیه مقام سوم گروه را به دست آورد.

تیم کایاک چهار نفره ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، حمیدرضا ترکی، فرزین اسدی و امین بوداغی با رکورد 3 دقیقه و 7 ثانیه و 105 هزارم ثانیه مقام نخست گروه را کسب کرد.

علیرضا علی محمدی در کایاک انفرادی 200 متر با زمان 35 ثانیه و 341 هزارم ثانیه در رده سوم گروه ایستاد.

عادل مجللی در کانوی انفرادی 200 متر با زمان 38 ثانیه و 173 هزارم ثانیه مقام نخست را از آن خود کرد.

تیم کایاک دو نفره 500 متر با ترکیب هایده کاظمی و مینا عبداللهی با ثبت رکورد 1 دقیقه و 42 ثانیه و 723 هزارم ثانیه در رده سوم گروه قرار گرفت.

تمام این تیم ها و نفرات به فینال مواد خود صعود کردند.

تیم دو نفره کایاک 200 متر با ترکیب علیرضا علی محمدی و سعید فضل اولی با زمان 32 ثانیه و 454 هزارم ثانیه در رده پنجم گروه ایستاد و به نیمه نهایی رسید.

** دوچرخه سواری

در ماده تایم تریل رشته جاده، حسین عسکری با زمان 51 دقیقه و 19 ثانیه و 77 صدم ثانیه مدال برنز را از آن خود کرد.

** بادبانی

احمد احمدی در دورهای نهم و دهم ماده لیرز به ترتیب در رده های نهم و هشتم قرار گرفت. احمدی در پایان ده دور رقابت با 87 امتیاز نهم است.

** تیراندازی

تیم تفنگ سه وضعیت مردان با ترکیب ساسان شهسواری، مهدی جعفری پویا و حسین باقری با 3428 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

در بخش انفرادی این ماده نیز شهسواری با 1147 امتیاز بیست و سوم، جعفری پویا با 1146 امتیاز بیست و چهارم و باقری با 1138 امتیاز سی و دوم شدند.

** والیبال

تیم ملی ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 10، 25 بر 19 و 25 بر 21 از سد مالدیو گذشت.

ایران با سه پیروزی سه بر صفر به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

** کشتی

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در گام نخست نماینده قرقیزستان را چهار بر صفر شکست داد اما با شکست یک بر صفر مقابل نماینده کره جنوبی حذف شد.

در وزن 70 کیلوگرم نیز مصطفی حسین خانی در گام نخست کشتی گیر قزاقستان را سه بر یک از پیش رو برداشت اما در یک چهارم نهایی سه بر سه از ورزشکار ژاپنی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها