تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: برداشت محصول پسته از 12 هزار هکتار باغ‌های این شهرستان آغاز شد.
تدبیر24: منطقه‌ی کویر،«کافی» اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال، 7500 تن پسته از باغ‌های شهرستان شهربابک برداشت شود که بعلت خشکسالی‌ها و کمبود آب‌های زیرزمینی، تولید این محصول نسبت به پارسال، 10 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: 16هزار هکتار از باغ‌های شهرستان زیرکشت محصول پسته با 12هزار هکتار مثمر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک تصریح کرد: بمنظور صرفه‌جویی آب در بخش کشاورزی تصمیم بر آن است از اواسط آذرماه تا پایان دی‌ماه موتور پمپ‌های کشاورزی خاموش شوند که دراین راستا به همکاری همه‌ی کشاورزان خصوصاً پسته‌کاران نیازمندیم.

کافی از پرداخت تسهیلات ویژه درخصوص اجرای طرح آبیاری نوین به کشاورزان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا به ازای هر هکتار سطح زیرکشت مبلغ 56 میلیون ریال وام بلاعوض برای راه‌اندازی سیستم نوین آبیاری برای کشاورزان پرداخت می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها