تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
معاون امورحج مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر از راه اندازی تونل سرد برای رفاه حال زائران در مناسک منا و عرفات امسال خبر داد.
تدبیر24: عادل مقصودی نژاد از راه اندازی تونل سرد برای زائران تمتع خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گرمای بیش از حد مکه در ایام مناسک منا و عرفات این تونل‌ها طراحی و راه‌ اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه زائرانی که دچار گرمازدگی شده اند، به تونل سرد هدایت خواهند شد، گفت: در حقیقت این تونل دارای 2 چادر است که تعداد زیادی کولر گازی برای کاهش دما در آن جانمایی شده است.

معاون امورحج مرکز پزشکی هلال احمر ادامه داد: زائران که دچار گرمازدگی شده‌اند می‌توانند از دمای پایین این چادر استفاده کنند.

مقصودی نژاد در ادامه بااشاره به این‌که تمام تلاش‌ها برای حضور حجاج در مناسک عرفات است، گفت: از 2تا 3 روز قبل این چادرها در عرفات و منا استقرار می‌یابند. براساس پیش‌بینی‌ها تمهیدات لازم برای استقرار تونل هوای سرد جهت جلوگیری ار ابتلای افراد به گرمازد‌گی اندیشیده شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها