تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
معاون بان کی مون:
یان الیاسون معاون بان کی مون روز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی 'عدم خشونت' گفت :پاسخ به خشونت از راه خشونت ، در زمانی که جهان بیش از هر وقت به صلح و آشتی نیاز مند است، جز خشونت بیشتر ثمری نخواهد داشت.
تدبیر24: وی از جهانیان خواست تا با گرایش به صلح و دوستی و عطوفت و آشتی و با احترام به شان و مقام انسان و برابری همه انسان های روی زمین، جهان نوینی را بنا کنند.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز 15 ژوئن سال 2007 روز تولد مهاتما گاندی رهبر فقید هند را به عنوان روز جهانی ' عدم خشونت ' نام گذاری کرد.

وی با اشاره به این سخنان گاندی که 'چشم در برابر چشم سرانجام به پیدایش جهانی کور منجر خواهد شد' از همه جهانیان خواست تا با احترام به ویژگی های نهفته در شخصیت گاندی از جمله عطوفت و ترحم و اعتقاد به عزت و شان انسان و باور به برابری میان همه انسان ها، در راه بنا کردن جهانی تازه گام بردارند.

الیاسون با بیان این که جهان امروز بیش از هر زمانی به صلح و آشتی نیازمند است، گفت ایجاد دگر گونی های مثبت جز از طریق پشت کردن به ابزار های باطل خشونت و خشونت گرایی ممکن نیست و تنهاراه تحقق دگرگونی های با دوام در جوامع انسانی پرهیز از خشونت و فراهم آوردن زمینه برای توافقهای صلح آمیز میان انسان ها و ملت ها است.

دکتر روحانی رییس جمهوری ایران نیز در سخنرانی های اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل و نیویورک بار ها بر این نکته تاکید کرد که راه درست و نتیجه بخش مبارزه با تروریسم و خشونت گرایی بمباران کردن مواضع تروریست ها نیست بلکه قبل از هر چیز باید به علل و ریشه های پیدایش خشونت و تروریسم آگاهی پیدا کرد و در جهت از میان برداشتن این علت ها تلاش کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها