تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
رییس زندانها
پیش بینی مجازات حبس در لایحه مالیاتهای مستقیم در مجلس را مغایر با سیاست حبس زدایی دانست و بر ضرورت اتخاذ سیاست واحد در این خصوص تاکید کرد.
تدبیر24: 'اصغر جهانگیر' در سمنان: اجرای موفق سیاست حبس زدایی در کشور نیازمند اتخاذ سیاست هماهنگ قوای مقننه و قضاییه است.

وی با ابراز تاسف از اینکه سیاست واحدی در این زمینه در کشور دیده نمی شود و بخشی از آن به قوه مقننه بر می گردد، گفت: در لایحه مالیات مستقیم که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است برای کسانی که مالیات خود را به موقع پرداخت نکنند مجازات حبس دیده شده است در حالیکه باید برای اجرای صحیح سیاست حبس زدایی سیاست کلان واحدی در خصوص حبس زدایی کشور اتخاذ شود.
وی گفت: اگر سیاست واحدی نباشد دستگاه قضایی هر میزان تلاش کند و این سیاست را دنبال کند به دلیل اینکه همراهی کاملی در دستگاههای دیگر وجود ندارد به نتیجه نمی رسد.
جهانگیر با بیان اینکه نباید زندان را راحت ترین و عاجل ترین راه برای مجازات بدانیم اظهار داشت: در بسیاری از کشورها استفاده از حبس به عنوان آخرین ابزار مجازات افراد متخلف در نظر گرفته می شود.
وی گفت: در کشورهای اروپایی بیش از 95 درصد کسانی که باید به زندان های بروند با مجازاتهای جایگزین با آنها رفتار می شود و این امر سبب شده تا زندان امکان برنامه ریزی اصلاح و بازدارندگی را داشته باشد.
جهانگیر گفت: اعتقاد داریم به جزء عده قلیلی که دارای شرایط خاص هستند نظیر اشرار، مزاحمین به نوامیس مردم و کسانی که بودن آنها در بیرون از زندان خطرساز هستند مابقی افراد باید از طریق مجازات های جایگزین در بیرون از زندان به سر ببرند.
رییس سازمان زندانهای کشور شمار زندانیان در کشور را بالا دانست و گفت: آمارهای رسمی به صورت روزانه اعلام می شود اما متوسط آمار امسال بیش از 200 هزار نفر بوده است.
وی با هدف بررسی مسایل و مشکلات زندانهای استان به سمنان سفر کرده و قرار است از طرحهای در دست اجرا اداره کل زندانهای این استان در سمنان و دامغان نیز بازدید کند.ک/3
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها