تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
خلبانان شرکت هواپیمایی 'لوفت هانزا 'آلمان از اعتصاب در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری به دلیل اختلاف با مدیریت این شرکت بر سر قوانین بازنشستگی خبر دادند.
تدبیر24: اتحادیه خلبانان آلمان 'یونیون کاک پیت/Union Cockpit' با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از لغو پروازهای باری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری خبر داده و اعلام کرد در این دو روز، هیچ پرواز باری از فرودگاه های آلمان انجام نخواهد شد.

چهار دور اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا از آخر ماه اوت 2014(مرداد/شهریور) تاکنون پروازهای مسافربری را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، آخرین دور اعتصاب آنان در 30 سپتامبر 2014 (8 مهر) 20 هزار مسافر این شرکت هواپیمایی را سرگردان کرد.

اتحادیه خلبانان آلمان اعلام کرد مدیریت شرکت هواپیمایی لوفت هانزا با لجاجت برنامه های خود را برای تغییر قوانین بازنشستگی ادامه می دهد؛ طوری که راه دیگری را برای خلبانان غیر از اعتصاب، باقی نگذاشته است.مدیریت شرکت لوفت هانزا نیز در بیانیه ای اعلام کرد: فراخوان برای برگزاری دور جدید اعتصاب منطقی و مسوولانه نیست و به رفع مشکلات نمی انجامد.

براساس این گزارش، خلبانان لوفت هانزا در شرایط کنونی می توانند زودتر از موعد و در سن پنجاه و پنج سالگی بازنشسته شوند، آنها با طرح مدیریت این شرکت برای افزایش سن بازنشستگی تا شصت و پنج سالگی و افزایش سهم خود در پرداخت حق بیمه و مستمری مخالف اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها