تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
تهدید کم کاران در پیشگیری از وقوع سیل از سوی فرماندار نوشهر کارساز شد و دستگاه های مرتبط قول داده اند مشکلات موجود را مرتفع کنند.
تدبیر24: به دنبال بارش 141 میلیمتری باران در شهرستان نوشهر در هفته گذشته و آبگرفتگی شدید معابر و خیابان ها، قطعی آب پنج روستا و در معرض سیلاب قرار گرفتن چندین روستای دیگر ستاد بحران این شهرستان با حضور فرماندار تشکیل شد.

فرماندار نوشهر در این جلسه با انتقاد شدید از کم کاری برخی دستگاه های اجرایی مسوول در این زمینه، تهدید کرد که در صورت ادامه این روند افراد خاطی به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

قمی روز سه شنبه با تاکید بر این که به تازگی سه دستگاه آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و منابع طبیعی تماس گرفته و درباره اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سیل، قول همکاری داده اند، گفت: نباید منتظر بمانیم تا حادثه سیل رخ دهد بعد بخواهیم به سختی آن را جبران کنیم.

فرماندار نوشهر تاکید کرد: باید برنامه های خود را بر اقدامات پیشگیرانه متمرکز کنیم تا هزینه کمتری را متحمل شویم زیرا جبران خسارات سیل بسیار سنگین خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت مهندسی رودخانه های نیرنگ و کوشکسرا در این شهرستان، گفت: درخواست طراحی مهندسی رودخانه ها ارایه شده و بنا بر اعلام دستگاه های مسوول فعالیت های اجرایی در این زمینه آغاز شده است.

برخی از شهرستان های واقع در غرب مازندران از جمله نوشهر، چالوس و کلاردشت به دلیل جاری بودن چندین رودخانه در آن همواره در معرض وقوع سیل قرار دارند و از این رو اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سیل در منطقه غرب مازندران ضروری است.

سیل سال 90 در شهرستان کلاردشت خسارات سنگینی را بر جای گذاشت که تا امروز نیز مسوولان شهری قادر به جبران این خسارت ها نشده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها