تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
فدراسیون فوتبال آ لمان
مسعود اوزیل به علت مصدومیت زانو که او را 12 هفته از میادین فوتبال دور نگه می دارد، دیدار مقدماتی رقابتهای یورو 2016 مقابل لهستان در روز شنبه را از دست خواهد داد.
تدبیر24: ستاره 25 ساله آرسنال که از درد زانو شکایت داشت روز چهارشنبه به مونیخ اعزام شد تا توسط پزشک فدراسیون آلمان تحت درمان قرار گیرد.
این پزشک پارگی رباط صلیبی زانوی چپ را تشخیص داده است.
به این ترتیب اوزیل دیدار مقدماتی گروه اف در ورشو و همچنین مقابل جمهوری ایرلند در روز سه شنبه آینده را از دست خواهد داد.
او همچنین در یک دیدار مقدماتی مقابل جبل الطارق در نومبرگ که روز 14 نوامبر برگزار می شود و دیدار دوستانه روز 18 نوامبر مقابل اسپانیا حضور نخواهد داشت.
اوزیل در حالی به به فهرست مصدومان آرسنال اضافه شده که مابقی دیدارهای توپچی های لندن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. اوزیل دیدار روز 26 نوامبر مقابل بوروسیا دورتموند قادر به همراهی تیم خود نخواهد بود.
یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در حالی عازم ورشو است که چندین ستاره تیم شامل باستین شواین اشتایگر کاپیتان تیم، سامی خدیرا، بندیکت هوودس، مارکو رئوس و ماریو گومز را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. جولیان دراکسلر بازیکن میانی تیم نیز مبتلا به آنفلوانزا شده است. همچنین آندره شورل به علت مشکل عضلانی در تمرین روز چهارشنبه شرکت نکرد، اما انتظار می رود برای مسابقه آماده باشد.
لو حتی بدون اوزیل هم کسب شش امتیاز دیدار مقابل لهستان و ایرلند را هدف خود قرار داده است تا کنترل گروه دی را در اختیار بگیرد. آلمان در اولین دیدار رقابتهای مقدماتی یورو 2016 با نتیجه دو بر یک اسکاتلند را شکست داد.
در غیبت شواین اشتایگر، مانوئل نویر دروازه بان آلمان، کاپیتانی تیم را برای دو دیدار آینده به عهده خواهد داشت.
لو قرار است اولین فرصت بازی ملی را به کریم بلارابی بدهد که ترجیح داده بجای مراکش زادگاه مادرش برای آلمان بازی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها