تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
بعد از مخالفت حوثی‌های یمن با نخست‌وزیری بن مبارک، رئیس‌جمهور این کشور امروز(پنجشنبه) با درخواست نخست‌وزیر جدید برای عدم پذیرش این پست موافقت کرد.
تدبیر24: عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور یمن درخواست احمد بن مبارک برای نپذیرفتن پست نخست‌وزیری یمن و تشکیل دولت را پذیرفت.

پیشتر بن مبارک اعلام کرده بود با توجه به مخالفت حوثی‌های یمن و حزب کنگره مردمی این کشور نمی‌تواند پست نخست‌وزیری را قبول کند.

بن مبارک تأکید کرد: من پیشتر بارها مخالفت خود را با پذیرش این پست اعلام کرده بودم و از دیگران نیز می‌خواهم پایبندی به کشورشان را ثابت کنند.

وی با انتقاد از احزاب سیاسی در یمن تأکید کرد که آنها به وظایف خود برای مبارزه با آنچه که علیه کشور در حال روی دادن است، انجام نمی‌دهند.

عبدالملک الحوثی، رهبر حوثی‌های یمن خواهان برگزاری تظاهرات گسترده در صنعا علیه تعیین نخست‌وزیر جدید شده و اعلام کرد که آمریکا در تعیین بن مبارک دست داشته است.

منبع: سایت شبکه خبری اسکای‌نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها