تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
مالک باشگاه ملوان گفت: نصرت ایراندوست به عنوان مدیر فنی باشگاه و نماینده تام‌الاختیار من در امور فنی انتخاب شد.
تدبیر24: سیروس محجوب در مورد جلسه‌ای که با نصرت ایراندوست داشت، گفت: با سرمربی تیم فوتبال ملوان جلسه داشتم و در این جلسه به تفاهم رسیدیم که نصرت ایراندوست به عنوان مدیرفنی باشگاه ملوان و نماینده تام‌الاختیار من در امور فنی ملوان انتخاب شود.

وی ادامه داد: باید از زحمات ایراندوست در مدتی که به عنوان سرمربی ملوان و مدیر آکادمی باشگاه بود، تشکر ویژه‌ای کنم. البته در مراسم تودیع و معارفه سرمربی جدید از زحمات ایراندوست هم تقدیر ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.

محجوب در مورد زمان برگزاری تودیع و معارفه سرمربی تیم ملوان گفت: زمان آن را به زودی اعلام خواهیم کرد اما ذکر این نکته هم ضروری است که ایراندوست دو سال به عنوان مدیر ملوان و نماینده تام‌الاختیار من منصوب شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها