تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
بازی های پاراآسیایی 2014
ییس کمیته ملی پارالمپیک ایران در دیدار با رییس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: برنامه های بزرگی برای ورزش معلولین ایران داریم و دولت هم از آنان حمایت می کند.
تدبیر24: محمود خسروی وفا در دیدار با فلیپ کریون گفت: در ایران برنامه ریزی های خوبی از سوی کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفته که با حمایت دولت در راستای حمایت از معلولان انجام می شود.
وی ادامه داد: شرایطی در منطقه به وجود آمده که به دلیل شرایط جنگی تعداد زیادی از افراد در معرض معلولیت هستند و از کودک تا بزرگسال در معرض این تهدیدات قرار دارند.
رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران تصریح کرد: علاوه بر این باید به این نکته اشاره کنم که معلولیت ها غیر از اتفاقات جنگ هم در حال افزایش است. این موضوع در مراسم افتتاحیه پارا هم ملاحظه شد که فقط تعداد کمی از افراد معلول جنگی بودند.
وی با بیان اینکه ایران پیشنهاد برگزاری کلاس های بین المللی را دارد، اظهار داشت: می توانیم با مدرسان بین المللی تمامی همکاری های لازم را داشته باشیم به شرطی که کمیته بین المللی با ایران نیز همکاری داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها