تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
سازمان هواشناسی تصریح کرده که طی روز جاری در پاره ای از نقاط استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سبب وزش باد شدید وقوع پدیده گرد و خاک دید افقی کاهش می یابد از این رو ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی بعمل آید.
تدبیر24: سازمان هواشناسی کشور نسبت به آبگرفتکی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها به علت بارش برف و باران در برخی از مناطق و ارتفاعات کوهستانی و اختلال در برخی از جاده های کشور طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته هشدار داد.

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه خود تاکید کرده که طی روز جاری شاهد بارش برف و باران در برخی از مناطق و ارتفاعات کوهستانی در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، شمال خوزستان، اواخر وقت در استان تهران و البرز خواهیم بود.

همچنین استانهای اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، خوزستان، تهران و البرز، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، شمال غرب فارس، شمال سمنان و خراسان رضوی، بوشهر و غرب استان سمنان تحت تاثیر این سامانه بارشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در این استانها دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی تصریح کرده که طی روز جاری در پاره ای از نقاط استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سبب وزش باد شدید وقوع پدیده گرد و خاک دید افقی کاهش می یابد از این رو ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی بعمل آید.

براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی در روز دوشنبه در نیمه غربی کشور، دامنه های غربی و مرکزی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد و در مناطق مرتفع بارش بصورت برف خواهد بود و روز سه شنبه این وضعیت علاوه بر مناطق یادشده به نواحی مرکزی، جنوبی و بتدریج شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد و روز چهارشنبه این هفته این سامانه در شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و به تدریج در اواخر وقت روز چهارشنبه از کشور خارج می شود.

همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی شاهد کاهش دمای 8 تا 14 درجه سلسیوس در نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها