تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
تیم فوتیال تراکتورسازی تبریز عصر یکشنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج با پیروزی مقابل سایپا البرز در ضربات پنالتی ، به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یافت.
تدبیر24: در این بازی که تحت تاثیر در گذشت پدر مجید جلالی برگزار شد ، تلاش دو تیم 90 دقیقه بازی و همچنین دو وقت اضافی بی نتیجه ماند تا ضربات پنالتی سرنوشت بازی را مشخص کند.

مجید جلالی که به خاطر درگذشت پدرش در نیمه نخست بازی روی نیمکت حضور نداشت ، از ابتدای نیمه دوم بازی را به نظاره نشست که برای دومین بار تیم او در این فصل مغلوب تراکتور شد.

در این دیدار شاهین ثاقبی، محمد ایران پوریان و مهدی کیانی از تیم تراکتورسازی و کاوه رضایی، میلاد میرداوودی و حامد شیری از تیم سایپا از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

سایپا در نیمه اول تیم برتر زمین بود و اگر از فرصت ها بهتر استفاده می کرد شاید برنده بازی می شد ، در نیمه دوم اما بازی متعادل دنبال شد و می شد حدس زد که این دیدار به وقت های اضافی و در نهایت ضربات پنالتی خواهد کشید ، در وقت های اضافی نیمه اول و دوم تراکتوری ها بهتر بودند و می توانستند با ادینهو و دلیر به گل برسند.

در ضربات پنالتی عدم دقت بازیکنان سایپا و هنر حامد لک در گرفتن ضربات کاوه رضایی و مجتبی رمضانی تراکتور را به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رساند.

حامد شیری پنالتی زن اول سایپا بر خلاف همیشه این بار ضربه خود را به تیر زد تا سایپا 3 پنالتی از دست داده باشد.

برای تراکتورسازی نیز کیانی ،آقایی و ابراهیمی گل زدند و پنالتی ایرانپوریان به تیر برخورد کرد.

تک پنالتی سایپا در این بازی را ابراهیم صادقی کاپیتان این تیم به ثمر رساند.

تراکتوردر مرحله بعد باید مقابل پدیده قرار بگیرد که میزبانی این دیدار بر اساس قرعه مشخص می شود. پدیده در لیگ تراکتور را شکست داده اما این بازی متفاوت است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها