تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
سرمربی دورتموند می‌گوید این تیم در بحرانی خطرناک قرار گرفته است.
تدبیر24: بوروسیا دورتموند در فصل جدید بوندسلیگا نمایش ضعیفی داشته و با 5 شکست از 9 دیدار خود در رده نازل پانزدهم قرار گرفته است. یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند معتقد است تیمش در بحران خطرناکی قرار گرفته است. او درباره شرایط تیمش گفت: شروع بسیار بدی در بوندسلیگا داشتیم. متاسفانه با شکست‌هایی که داشتیم شرایطمان خیلی سخت شده است. در حال حاضر در بحران خطرناکی قرار گرفتیم. در تیم من ترس از پیروز نشدن وجود دارد. از همان ابتدای مسابقه بدون روحیه برابر حریف خود به میدان می‌رویم و می‌ترسیم که پیروز شویم. مصدوم و محروم نداریم ولی نمی‌دانم چرا بازیکنانم در بهترین شرایطشان قرار ندارند.

کلوپ به باشگاه‌های بایرن‌مونیخ و بارسلونا هشدار داد که به دنبال جذب رویس نباشند. او گفت: تلاش بایرن‌مونیخ و بارسلونا برای جذب رویس راه به جایی نخواهد برد. اصلا قصد نداریم این بازیکن را به هیچ تیمی بفروشیم. اطمینان دارم که رویس می‌خواهد سال‌های سال در دورتموند بماند.

رویس در چند سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان دورتموند بوده است. عملکرد خوب او در این تیم باعث شده است تا باشگاه‌های سرشناس اروپایی به دنبال جذب او باشند اما کلوپ به همه هشدار داد که در اندیشه جذب این مهاجم نباشند: "به همه هشدار می‌دهم که اصلا درباره رویس فکر نکنند؛ چرا که اجازه نمی‌دهم او به تیم دیگری برود. مارکو در ایدونا پارک می‌ماند و اطمینان دارم که او به هیچ تیمی نمی‌رود."

باشگاه بوروسیا دورتموند اصرار دارد که ستاره جوان خود را حفظ کند. پیش از این هم هانس یوآخیم واتسکه، رئیس اجرایی باشگاه دورتموند به باشگاه بایرن هشدار داد که اصلا به دنبال جذب رویس نباشد؛ چرا که این بازیکن را به هیچ وجه نخواهند فروخت. پیش از این روزنامه بیلد نوشت که رقم فسخ قرارداد رویس 25 میلیون یورو است و همین مسئله باعث شد تا سران بایرن به دنبال جذب او باشند.

دورتموند امشب در جام حذفی آلمان برابر سن‌پائولی به میدان خواهد رفت و در هفته دهم بوندسلیگا باید در دیداری حساس برابر بایرن‌مونیخ به میدان برود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها