تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
امروز دوشنبه دوازدهم آبان 1393هجری خورشیدی، نهم محرم 1436هجری قمری و سوم نوامبر 2014 میلادی است. 71 سال پیش در چنین روزی، دولت قرارداد استخدام 30 افسر نظامی را برای اصلاح سیستم اداری ارتش ایران امضا کرد.
تدبیر24: مهمترین رویدادهای تاریخ معاصر در این روز، به شرح زیر است:

12 آبان 1357

سه روز پس از آن که آمریکا اعلام کرد: برنامه ای برای خارج ساختن شهروندان آن کشور از ایران ندارد، هفت عملیات انتقال 45هزار آمریکایی ساکن ایران از فرودگاه مهرآباد آغاز شد.

12 آبان 1357

چند روز پیش از آنکه نخست وزیری ارتشبد غلامرضا ازهاری از شبکه های خبری ایران و جهان اعلام شود، برژینسکی مشاور امنیتی جیمی کارتر رییس جمهوری آمریکا، در تماسی تلفنی به محمدرضا پهلوی حمایت کامل دولت خود را از وی اعلام کرد.

12 آبان 1353

دریابد هالوی فرمانده ی نیروی دریایی آمریکا وارد تهران شد.

12 آبان 1352

علامه میرزا ابوالحسن شعرانی عارف، فقیه شهیر و صاحب آثار ارزنده ای همچون تعلیقات بر تفسیر ابوالفتوح رازی، تفسیر مجمع‏البیان طبرسی و راه سعادت در اثبات خدا در 71 سالگی درگذشت.

12 آبان 1350

روابط سیاسی دولت وقت ایران و جمهوری کنیا در پی تمایل دولت ایران برای برقراری روابط با کشورهای شرق و جنوب آفریقا با صدور یک اعلامیه مشترک آغاز شد.

12 آبان 1335

نوری سعید نخست وزیر عراق و اسکندر میرزا نخست وزیر پاکستان با بالا گرفتن اختلاف های انگلیس و مصر بر سر کانال سوئز برای یافتن راه حل مشکلات وارد تهران شدند.

12 آبان 1334

احمد بهمنیار کرمانی ادیب، مصحح و استاد دانشگاه و مصحح کتاب هایی همچون تاریخ بیهق، الابنیه ی عن حقایقِ الدویه و تالیف تحفه احمدیه و داستان نامه بهمنیاری در 72 سالگی درگذشت.

12 آبان 1325

آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی از مراجع برجسته ی تقلید در 81سالگی درگذشت.

12 آبان 1322

قرارداد استخدام 30 افسر نظامی آمریکایی برای آنچه که «اصلاح سیستم اداری ارتش ایران» خوانده شد، به وسیله ی دولت علی سهیلی امضا شد، این قرارداد شامل سه فصل و 25 ماده بود.

12 آبان 1304

محمد تدین رییس مجلس شورای ملی در پی انقراض سلسله ی قاجار در کتابخانه ی این مجلس در حمایت از رضاخان سخنرانی کرد.

12 آبان 1302

وزارت امور خارجه موافقت خویش را با برپایی شعبه ی بانک روس و ایران در شهرهای رشت، تبریز و مازندران اعلام کرد.


12 آبان 1300

قزاق ها تعدادی از شخصیت های غیر نظامی طرفدار کلنل محمدتقی خان پسیان از نظامیان اواخر دوره ی قاجار را دستگیر و اعدام کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها