تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۳۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مدیر کل تأمین اجتماعی هرمزگان:

تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان به بیش از830 هزار نفر افزایش یافت

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان جمعیت تحت پوشش بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور در استان را بالغ بر 831 هزار و 860 نفر اعلام کرد.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، سید فاضل حیدری بلوکی در نشستی که به منظور بررسی عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی هرمزگان طی نیمه نخست سال جاری برگزار شد، ضمن اعلام  این خبر افزود: این رقم حدود 52 درصد از جمعیت کل استان را شامل می شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن از رشد 6 درصدی برخوردار بوده است .
وی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی را بالغ بر 775 هزار نفر و جمعیت مستمری بگیران اصلی و اعضای تحت پوشش آنها را 56 هزار و 806 نفر عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد 5/5و 5/8 درصدی در این زمینه به ثبت رسیده است.
حیدری بلوکی با بیان این مطلب که ضریب پشتیبانی(نسبت حمایت) سازمان تأمین اجتماعی در هرمزگان 6/13 درصد است، خاطرنشان کرد: مقایسه این رقم با میانگین کشور(4/6درصد) نشانگر وضعیت مناسب هرمزگان در زمینه نسبت بین درآمد و هزینه در یک سازمان بیمه گر است .
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان تعداد کارگاه¬های تحت پوشش این اداره کل در 13 شهرستان استان را بالغ بر 25 هزار و 485 واحد اعلام کرد.
حیدری بلوکی،تعداد دفترچه های درمانی صادره از سوی اداره کل تأمین اجتماعی استان را تا پایان شش ماه نخست سال جاری بالغ بر 217 هزار و 200 جلد اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 46 هزار و 681 جلد برای نخستین بار صادر شده است.
وی اضافه کرد: تعداد 157 هزار و369 دفترچه درمانی در مدت یاد شده در استان تأمین اعتبار شده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: