تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
بر اساس آئین نامه انضباطی رقابتهای جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در امارات، حسن عبدالهی به دلیل دریافت دو کارت زرد از حضور در بازی مقابل مراکش محروم خواهد بود.
تدبیر24: بر اساس اعلام دپارتمان انضباطی رقابتهای جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، طبق ماده 5.7.3 آئین نامه انضباطی این دوره از مسابقات حسن عبدالهی به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی های پیشین از حضور در دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این رقابتها محروم خواهد بود.

اولین کارت زرد وی به دلیل تأخیر در شروع بازی و دومین کارت زرد به دلیل رفتار غیرورزشی این بازیکن بوده است.

تیم ملی ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود ساعت 19:30 امشب به مصاف تیم مراکش خواهد رفت. ایران در نخستین دیدار از پرتغال شکست خورد و در دومین بازی خود امارات را برد.

حضور حسینی در کلینیک خیریه معلولین

بنابراعلام مسئول دپارتمان برگزاری رقابتهای جام بین قاره ای، سید پیمان حسینی به همراه دیگر نمایندگان تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از خیریه معلولین بازدید خواهند کرد.

امروز سید پیمان حسینی به همراه دیگر نمایندگان تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از کلینیک خیریه معلولین بازدید خواهند کرد. کریم (امارات)، مورالس (آمریکا)، آلان (پرتغال)، لئونو (روسیه)، نسیم (مراکش)، برونو ژاویر (برزیل) و اوزو (ژاپن) دیگر بازیکنانی هستند که به عنوان نماینده تیم‌های شرکت کننده در رقابتهای جام بین قاره ای از این خیریه بازدید می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها