تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
این کتری از طراحی قابل حمل و دسته ای تاشو سود می برد و محفظه آن می تواند 750 میلی لیتر آب را در خود جای دهد.
تدبیر24: محمد مهدی حیدرپور - شرکت بیولایت گجت شارژر جدیدی به نام "کِتِل‌شارژ" را معرفی کرده که برای دوستداران پیک نیک و علاقمند به فناوری امکان شارژ دستگاه های قابل حمل مانند موبایل هوشمند و یا تبلت تنها با آب جوش را فراهم می کند.

کتل‌شارژ یک کتری چند کاره به ابعاد 19 × 19 × 7 سانتیمتر (در حالت دسته تاشده) است. این کتری از طراحی قابل حمل و دسته ای تاشو سود می برد و محفظه آن می تواند 750 میلی لیتر آب را در خود جای دهد.

مهمتر آن که کتل‌شارژ دارای فناوری ترموالکتریک بیولایت است. این فناوری اجازه می دهد از آبی که به جوش می آید برای تولید برق استفاده کرده و از باتری یکپارچه 1250 میلی آمپری که در دسته تاشو آن قرار گرفته برای شارژ باتری موبایل هوشمند، تبلت و یا دیگر وسایل قابل حمل استفاده کرد. همچنین، گجت های دیگر مانند چراغ های LED یواس‌بی را می توان به آن متصل کرد. برای کتل شارژ قیمت 150 دلاری تعیین شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها