تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران نانوایی کشور با انتقاد از اینکه کارگران خبازی‌ها هنوز دستمزد حداقلی سال 1391 را دریافت می‌کنند، گفت: دستمزد کارگران نانوایی‌های کشور عادلانه پرداخت نمی‌شود.
تدبیر24: علی یزدانی در اصفهان، با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی کارگران خباز، اظهار کرد: متاسفانه دستمزد امسال کارگران این صنف هنوز بر مبنای دو سال قبل یعنی سال 1391 پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه دلیل این امر عدم افزایش نرخ نان در دو سال گذشته بوده است، افزود: سابقا استانداری‌ها نرخ این کالا را افزایش می دادند، اما این تغیر قیمت در سراسر کشور به دست دولت افتاده است.

رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران نانوایی اصفهان با بیان مثالی گفت: امروزه یک شاطر در طول روز کاری حتی 15 ساعت روی پای خود ایستاده کار می‌کند، اما دستمزدی که دریافت می‌کند متناسب با میزان سختی کارش نیست.

یزدانی خاطر نشان کرد: برای حل این موضوع مکاتبات زیادی با نهادهایی هم‌چون مجلس انجام داده‌ایم، اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران نانوایی اصفهان افزود: متاسفانه بسیاری از کارگران در کارگاه‌های زیر زمینی و دور از کنترل ماموران اداره کار و با حقوقی اندک فعالند که نیاز زیادی به بن‌های کالای معیشتی دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها