تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
محمد مایلی کهن که به دلیل مصاحبه‌هایی علیه علی دایی به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، امروز خود را به اجرای احکام قوه قضاییه معرفی کرد و پس از حضور در کلانتری ارگ برای گذراندن دوران حبس به زندان اوین منتقل شد. محمد خاکپور نیز مایلی‌کهن را همراهی می‌کرد.
تدبیر24: نادر فریادشیران با تایید این خبر، گفت: صبح امروز آقای مایلی‌کهن برای اجرای حکم دادگاه به دایره اجرای احکام قوه قضاییه و سپس کلانتری ارگ رفت و پس از آن به زندان اوین منتقل شد.
 
ناصر فریاد شیران اظهار داشت که مایلی‌کهن لحظاتی پیش از تحویل موبایل خود به نگهبانی کلانتری با وی تماس گرفته و اعلام کرده که که شخصا برای پیگیری مراحل اجرای حکم‌اش به کلانتری ارگ رفته تا ترتیبات انتقال او به زندان داده شود.
 
فریادشیران همچنین متذکر شد که مایلی‌کهن در این مدت پیشنهاد خیلی‌ها را برای تغییر حکم یا دیدار با دایی را رد کرده و با افتخار برای سپری کردن دوران محکومیت‌اش خودش را به زندان معرفی کرده است.
 
نادر فریادشیران هم که از نزدیکان مایلی‌کهن، اعلام کرد: «کاش من هم می‌توانستم با این مرد بزرگ به زندان بروم. افتخار می‌کنیم که زیر پرچم کشور بیگانه قسم نخوردیم و در کشور خودمان زندگی می‌کنیم و بر اساس همین قوانین به زندان می‌رویم.»
 
علی دایی که حدفاصل سال‌های 1995 تا 1997 در تیم ملی شاگرد محمد مایلی‌کهن بوده در سال‌های اخیر درگیری‌های فراوان رسانه‌ای با وی داشته و سرانجام در مرداد ماه امسال مایلی‌کهن را به چهار ماه حبس محکوم کرده است. چهار ماه حبسی که حالا مایلی کهن برای اجرایش خودش را به مراجع قضایی معرفی کرده است.
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها