تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو در این استان خبر داد که با شکستن شیشه خودروها توسط تیروکمان، اقدام به سرقت می کرد.
تدبیر24: سرهنگ هادی دیده ور در تشریح خبر فوق افزود: در پی شکایت چندین تن از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با شکستن شیشه خودرو اموال درون خودروشان را به سرقت برده است شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ماموران گشت کلانتری 16 قم متهم را به نام "م – خ" دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ دیده ور در بازرسی از وی یک عدد تیر و کمان و مقداری ساچمه فلزی کشف شد که نامبرده اذعان داشت به وسیله تیر و کمان از فاصله چند متری شیشه خودروها را تخریب و محتویات آنها را سرقت می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه متهم به 40 فقره سرقت اعتراف کرده است، افزود: تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، قم ، پلیس ، سرقت ، خودرو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها