تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
نواک جوکوویچ تنیس باز صربستانی توانست با کسب یک پیروزی در جریان رقابت های تور جهانی در لندن، عنوان مرد شماره یک تنیس دنیا در سال 2014 را از آن خود کند.
تدبیر24: وی روز جمعه در ست های متوالی توماس بردیچ را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه نخست رقابت های لندن، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

این اتفاق در حالی روی داد که راجر فدرر سوییسی یک روز قبل با شکست اندی ماری در گروه دوم، توانسته بود در صدر این گروه قرار بگیرد.

جوکوویچ که سابقه قهرمانی در هفت مسابقه گرد اسلم را در کارنامه دارد اکنون برای سومین بار در چهار سال گذشته توانست مرد شماره یک جهان در آخرین رده بندی سال تنیس بازان مطرح دنیا باشد.

وی بعد از پایان بازی با بردیچ، جایزه خود به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان را دریافت کرد.

این تنیس باز صربستانی حالا باید خود را برای دیدار مرحله نیمه نهایی با کی نیشیکوری از ژاپن آماده کند که نفر دوم گروه دوم مسابقات تور جهانی لندن است.

منبع: یورو اسپورت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها