تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت : هوای تهران امروز یکشنبه در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
تدبیر24: محمد رستگاری روز یکشنبه افزود : براساس داده های دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

وی ادامه داد : میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون هوا فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا به لحاظ آلایندگی این ذرات با افزایش 31 عددی نسبت به روز گذشته بر روی عدد 140 قرار گرفت.

رستگاری به آلاینده هایی که نسبت به روز گذشته افزایش داشته است اشاره کرد و گفت: میانگین غلظت آلاینده منواکسید کربن 50(پاک)، ذرات معلق کمتر از ده میکرون 78(سالم) می باشد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس با توجه به شرایط فعلی مکاتباتی با دستگاه های ذیربط از جمله آموزش و پرورش برای جلوگیری از انجام ورزش صبحگاهی و کلاس های ورزش در محوطه و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان استان و سازمان ورزش شهرداری تهران نیز برای جلوگیری از انجام فعالیت های ورزشی در استان صورت گیرد.

رستگاری در مورد مناطقی از تهران که در شرایط ناسالم از نظر شاخص کیفیت هوا قرار دارند ، اظهار کرد: ایستگاه های فرمانداری شهر ری (منطقه 20) با 187و پارک قائم (منطقه 18) با 176 و پارک سلامت (منطقه 17) با 167 در شرایط ناسالم و آلوده ترین مناطق تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت هوا سرخه حصار با عدد 21 و مسعودیه با 22 در شرایط پاک قرار دارد، اظهار کرد: از دیگر مناطق کم آلوده پردیسان (منطقه 2) با 59، بزرگراه شهید محلاتی (منطقه 14) با 93 و دانشگاه شریف (منطقه 2) با 92 در شبانه روز گذشته بودند.

رستگاری تصریح کرد: براساس پیش بینی هواشناسی تهران انتظار می رود شاخص کیفیت هوای تهران فردا ظهر با تغییرات جوی از میزان شدت آلاینده های هوا کاسته شود.

وی با توصیه به گروه های حساس جامعه تصریح کرد: افراد مبتلا به بیماری قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان در مناطق ناسالم از تردد و فعالیت در فضای باز و معابر خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود رانندگان از تردد غیر ضروری در سطح خیابان و والدین کودکان و خردسالان ( در سنین مهدکودک ، پیش دبستانی و دبستان ) از تردد و حضور در فضای باز پرهیز کنند.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران در ادامه توصیه های ایمن گفت: در صورت مکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نشود و یا حداقل از ترددهای غیرضروری در سطح خیابان های شهر پرهیز شود.

وی افزود: هرگونه فعالیت که موجب تشدید آلایندگی هوا می شود نظیر سوزاندن ضایعات، عملیات قیرکاری، تردد با وسایط نقلیه معیوب و همچنین دقت در هنگام سوختگیری در جایگاه ها و جلوگیری از سر ریزشدن بنزین و سایر سوخت ها از نکاتی است که در کاهش میزان آلاینده ها موثر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها