تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۰۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
صدر اعظم آلمان روز دوشنبه در سخنانی تند علیه رییس جمهوری روسیه، درباره آنچه 'شعله ور شدن منطقه به خاطر سیاست های مسکو در بحران اوکراین' خواند، هشدار داد و مسکو را متهم کرد که نظم جهانی را زیر سوال برده است.
تدبیر24: آنگلا مرکل که به منظور شرکت در اجلاس جی 20 به بریزبن استرالیا سفر کرده است،روز دوشنبه طی سخنانی در سیدنی با انتقاد شدید از عملکرد ولادیمیر پوتین در قبال مسئله اوکراین،گفت: بحران اوکراین تنها مربوط به منطقه نمی شود بلکه همه اتحادیه اروپا رادر بر می گیرد و ما در قبال آن مسئول هستیم.

مرکل ادامه داد: امروز گرجستان، مولداوی و صربستان نیز در معرض سیاست های خطرناک توسعه طلبانه روسیه هستند و درصورت ادامه این روند، بالکان غربی نیز در آینده دستخوش بحران خواهد بود.

صدر اعظم آلمان افزود: پوتین بر پایه تفکر کهنه قدرت طلبی حاکم به روسیه، اوکراین را به عنوان منطقه نفوذ خود می بیند و برای گسترش این نفوذ قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد.

مرکل اظهار داشت: بعد از دوران وحشتناک دو جنگ جهانی و همچنین پایان جنگ سرد، مسکو امروز نظم جهانی را زیر سوال برده است و ما ادامه این سیاست را در تلاش روسیه برای بی ثبات کردن اوکراین شرقی می بینیم .

وی افزود: من نمی توانم بپذیریم دوران آلمان شرقی دوباره احیا شده، دوره ای که بدون تایید روسیه هیچ حرکتی امکان پذیر نبود زیرا این مطابق با ارزش های غربی نیست.

به گفته مرکل، 'ولادیمیر پوتین از حل بحران اوکراین براساس تلاش های دیپلماتیک و قانونمدارانه و بر پایه احترام متقابل خودداری می کند، اما اتحادیه اروپا از هیچ کوششی برای حل سیاسی این بحران دریغ نخواهد کرد'.

هفته نامه اشپیگل نیز با انتشار مطلبی در این باره، با استناد به یک سند محرمانه از وزارت امور خارجه آلمان نوشت: دولت مرکل بشدت از سیاست های ضد غربی روسیه در منطقه بالکان نگران است.

این نشریه آلمانی افزود: برلین از اینکه مسکو با تلاش برای همکاری نظامی تنگاتنگ و ارسال گاز به صربستان و بوسنی و هرزگوین به دنبال جلب مشارکت و نزدیک شدن به این کشورها است احساس نگرانی می کند.

مواضع تند صدر اعظم آلمان علیه رییس جمهوری روسیه درحالی مطرح شده است که ولادیمیر پوتین یکشنبه شب در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آلمانی با تاکید بر اینکه 'باید راهی برای حل بحران اوکراین وجود داشته باشد'، از وجود 'تهدید پاکسازی قومی' در این کشور ابراز نگرانی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
0
از سیاست قدرتمند پوتین خوشم میاد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها