تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
نشست منطقه ای رایپ (RIPE NCC )به عنوان مجمعی برای توزیع کنندگان آدرس های اینترنتی در منطقه خاورمیانه، اروپا، آمریکا، آسیا و شمال آفریقا امروز سه شنبه (27 آبان ماه ) در تهران آغاز شد.
تدبیر24: در این نشست پنج روزه قرار است در مورد مباحثی مربوط به اینترنت و توزیع آدرس های اینترنتی بحث شود.

این نشست صبح امروز با حضور 'نصراله جهانگیر' رییس سازمان فناوری اطلاعات و با حضور 'محمد جواد لاریجانی' رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی و متخصصانی از کشورهای روسیه، پاکستان، انگلستان، جمهوری چک و مدیران مجمع RIPE NCC در هتل پارسیان آزادی تهران آغاز شد.

مجمع RIPE NCC وظیفه اصلی توزیع آدرس های اینترنتی را در منطقه خاومیانه، اروپا و آسیا را برعهده دارد و اعضای این مجمع با پرداخت حق عضویت به این نهاد به عنوان توزیع کننده آدرس های اینترنتی در یک کشور محسوب می شود.

ایران دارای بیش از یک هزار و 600 عضو در مجمع RIPE NCC است.

رایپ سازمانی غیر انتفاعی و مستقل واقع در آمستردام هلند است که از سال 1992 میلادی تاسیس شده و وظیفه اصلی آن پشتیبانی زیرساخت اینترنت از طریق همکاری فنی در منطقه است.

فعالیت اصلی این سازمان به عنوان یکی از پنج مرجع ثبتی منطقه ای اینترنت، فراهم کردن و تخصیص منابع اینترنتی جهان و خدمات مرتبط با آن نظیر IPV4،6 IPV ، AS Number Resources برای اعضای این سازمان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها