تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۰۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
امروز شنبه یکم آذر 1393 هجری خورشیدی، بیست و هشتم محرم 1436 هجری قمری و بیست و دوم نوامبر 2014 میلادی است. 27 سال پیش در چنین روزی، عملیات نصر 9 در منطقه ی حاج عمران با رمز «یا مولای متقیان(ع)» آغاز شد.
تدبیر24: مهم ترین رویدادهای تاریخ معاصر در این روز، به شرح زیر است:

1 آذر 1366
عملیات نصر 9 در منطقه ی حاج عمران با رمز یا مولای متقیان(ع)، با تلاش رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و به آزادسازی بلندی های این منطقه، انهدام ده ها دستگاه انواع خودرو نظامی، چندین انبار مهمات، کشته و زخمی شدن بیش از چهار هزار تن از نیروهای دشمن انجامید.

1 آذر 1358
دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در اطلاعیه ی شماره ی چهار خود تاکید کردند، در صورتی که تهدیدهای نظامی آمریکا صورت واقعی به خود گیرد، در برابر آنها ایستادگی خواهند کرد و در تصمیم خود برای ادامه ی حضور در این سفارت و در اختیار داشتن گروگان ها مصمم تر می شوند.

1 آذر 1357
امام خمینی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در پیامی خواستار افشاگری واعظان و سخنرانان مذهبی علیه رژیم پهلوی شدند.

1 آذر 1354
آیت الله سیدعلی بهبهانی استاد حوزه علمیه و خالق آثاری چون اساس النحو، الاشتقاق، بیست پرسش و پاسخ، التوحید الفائق فی معرفة الخالق، جامع المسایل، مصباح الهدایه فی اثبات الولایة و هدایة الحاج در 92 سالگی درگذشت.

1 آذر 1344
دولت ایران صدور نفت به زیمباوه را به دنبال قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل متوقف کرد.

1 آذر 1339
یک مقام آمریکایی در گفت وگو با روزنامه ی اطلاعات اعلام کرد، از نظر میزان کمک های دریافتی از آمریکا در خاورمیانه، ترکیه رتبه ی نخست و ایران رتبه ی دوم را دارا است.

1 آذر 1334
سید مجتبی نواب صفوی رهبر جمعیت فداییان اسلام به اتفاق 2 تن از اعضای این جمعیت دستگیر و به فرمانداری نظامی فرستاده شدند.

1 آذر 1330
محمد مصدق و هیأت همراه که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل به آمریکا رفته بودند، از مسیر مصر به تهران بازگشتند.

1 آذر 1325
به دنبال اعتراض و شورش در آذربایجان و کردستان، احمد قوام نخست وزیر اعلام کرد به زودی نیروهایی را برای سرکوب به منطقه می فرستد.

1 آذر 1312
فرمان اجرای قانون مربوط به ساخت و توسعه معابر و خیابان ها در شهرهای بزرگ ایران، که به تصویب مجلس شورای ملی رسیده بود، به همراه متن این قانون صادر شد.

1 آذر 1307
ایران پیمان تحریم جنگ را امضا کرد، این پیمان به عهدنامه ی کلوگ ـ برایاند مشهور و جنگ را پدیده ای غیرقانونی خوانده و خواستار تحریم جهانی آن شده است، این عهدنامه میان نمایندگان آمریکا و 14 کشور اروپایی در پاریس به امضا رسید و تا قبل از وقوع جنگ دوم جهانی که 10 سال بعد رخ داد 62 کشور آن را امضا کردند.

1 آذر 1300
رضاخان سردار سپه و وزیر جنگ، پلیس جنوب را که به وسیله ی انگلیسی ها در فروردین 1295 هجری خورشیدی در جنوب ایران شکل گرفته بود، منحل کرد.

1 آذر 1300
پس از به فوریت گذاشتن طرح امتیاز معادن شمال از طرف دولت ایران و تصویب فوریت آن در مجلس شورای ملی، روس ها مدعی شدند که بنا به ماده 13 قرارداد ایران و روس، دولت ایران حق واگذاری امتیازهایی را که به این کشور داده شده، به شهروندان دولت های دیگر ندارد و حتی در صورت این قرارداد، این اقدام دولت و مجلس ایران، خلاف قانون است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
1
و البته 1 آذر 1377 فتل ناجوامرداته فروهر ها (داریوش فروهر و همسرش پروانه اسکندری)
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها