تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کاشانی
مدیر تیم فوتبال المپیک ایران با بیان اینکه تنها تا پایان این هفته فرصت توافق نهایی با کرانچار را به عنوان سرمربی تیم امید داریم، گفت: ظاهرا این کار دچار مشکل شده و از حیطه کاری من نیز خارج است.
تدبیر24:حبیب کاشانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم ختم غلامحسین مظلومی در جمع خبرنگاران افزود: بنا بر وظیفه ای که کمیته فنی فدراسیون فوتبال بر عهده من گذاشت، صحبت های اولیه را با کرانچار در قطر انجام دادیم. وی تیم امید را در قطر از نزدیک دید و دیدگاه های خود را نیز در مورد این تیم گفت.
وی تصریح کرد: توافق اولیه با ایشان برای مدت و مبلغ قرارداد را تعیین کردیم که این موضوع در هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز مطرح شد و اعضای هیات رییسه از جمله علی کفاشیان رییس فدراسیون این شرایط را پذیرفتند و طی توافقی که با کرانچار انجام داده بودیم، مقرر شد تا آخر این هفته توافق نهایی را انجام دهد که ظاهر کار دچار مشکل شده است.
مدیر تیم فوتبال المپیک افزود: من وظیفه آوردن او را داشتم که کرانچار حاضر شد با کمترین مبلغ با ما قرارداد ببندد، حالا باید این موضوع در کمیته فنی مطرح شود بعد با کرانچار صحبت کنیم که به ایران بیاید، ظاهرا عده ای مایل هستند حسرت نرفتن به المپیک از 40 سال به 44 سال افزایش پیدا کند. امیدواریم کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این موضوع را حل کنند.
کاشانی درباره اینکه فکر می کنید مشکل از کجاست گفت: در این باره باید با ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کنید چون وظیفه من انجام کارهای اولیه بوده از این به بعد در حیطه کارهای من نیست.
وی درباره اینکه شنیده شده کمیسیون تأیید مربیان خارجی وزارت ورزش مخالف حضور کرانچار است، تصریح کرد: من نمی دانم این کمیسیون چیست، اساس آن بر چه مبنایی است، کمیته است یا کمیسیون، اما می دانم افرادی که قرار است از این مربی تست فنی بگیرند، باید صلاحیت فنی داشته باشند، امیدوارم این کمیسیون که خلق الساعه است و معلوم نیست در عرض چند روز و چند ساعت تشکیل شده، صلاحیت فنی را درباره حضور کرانچار داشته باشد.
کاشانی درباره اینکه فکر می کنید این مخالفت تسویه حساب وزارت با فدراسیون فوتبال است، اظهار داشت: این مورد از اختیارات رییس فدراسیون است. فدراسیون فوتبال یک سمن است که باید مستقیم تصمیم بگیرد و باید منافع ملی هم در نظر گرفته شود.
مدیر تیم فوتبال المپیک در باره اینکه پیکان نیز اظهار تمایل کرده و کرانچار را می خواهد، اظهار داشت: کرانچار مربی نیست که با این کارنامه روی زمین بماند، او در جام های جهانی و تیم های مطرح جهان بوده و بیرون نمی ماند. خیلی تیم ها با قیمت بیشتر از ما حاضرند با او کار کنند، امیدوارم فقط وقت سوزی نشود.
مراسم ختم زنده یاد غلامحسین مظلومی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال صبح امروز در مسجد نور میدان فاطمی تهران برگزار شد.
امیر قلعه نویی، بهرام افشارزاده، حسن روشن، جلال صالبی، حسین رضازاده، سید حسین هاشمی و حسین فدا مالکی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها