تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: اکنون بانوان کشور فقط پنج درصد سهم اهدای خون را به خود اختصاص داده اند که باید این قشر را به سمت اهدای خون بیشتر ترغیب کرد.
تدبیر24: «علی اکبر پورفتح الله» افزود: تا سال 1384 میزان اهدای خون توسط بانوان 10 درصد بود، اما این روند در سال های اخیر روند کاهشی داشته است.

وی با بیان اینکه در دنیا تاکید ویژه ای به اهداکنندگان زن می شود، ادامه داد: از آنجا که میزان شیوع بیماری هایی از جمله ایدز، هپاتیت بی و سی بطور طبیعی در جامعه بانوان بسیار پایین تر از مردان است، جامعه جهانی تمایل بیشتری به اهدای خون توسط بانوان دارد، زیرا از این طریق به سلامت خون نزدیک تر می شویم.

پورفتح الله افزود: بانوان حساسیت و وسواس بیشتری نسبت به پرسش های سازمان انتقال خون از اهداکنندگان دارند و این موضوع می تواند ما را روز به روز به سلامت بیشتر خون نزدیک تر کند.

وی با بیان اینکه باید نگرش بانوان را نسبت به اهدای خون تغییر دهیم، ادامه داد: این تغییر نگرش می تواند در افزایش آمار اهداکنندگان خون در بخش بانوان تاثیر بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه خوشبختانه رشد منفی اهدای خون توسط بانوان روند افزایشی یافته، تصریح کرد: بخشی از موضوع اهدای خون بانوان به فرهنگ ما بازمی گردد و اینکه بانوان به خاطر کم خونی تمایل چندانی به اهدای خون ندارند.

پورفتح الله ابراز امیدواری کرد با فرهنگسازی بیشتر بتوان ورود بانوانی که در زمینه اهدای خون شاخص هستند، افزایش داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها