تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
سجادی
معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات دو فدراسیون بسکتبال و هندبال پس از دریافت استعلام برگزار می شود.
تدبیر24:نصراله سجادی روز شنبه در حاشیه بیست و هشتمین مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات فدراسیون شطرنج به خوبی برگزار شد و امیدوارم انتخابات فدراسیون های باقی مانده نیز در زمان خود و به نحوه مناسبی برگزار شوند.
وی افزود: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی از طریق معاونت توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی اعلام می شود.
سجادی در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه وزارت ورزش و جوانان کرانچار را به عنوان سر مربی تیم امید نمی پذیرد ، گفت : این مطالب را تکذیب می کنم ، فدراسیون فوتبال تا این لحظه پرونده کرانچار را برای بررسی در کمیته تخصصی شورای برون مرزی ارسال نکرده است و ما منتظرهستیم تا این پرونده ارسال شود.
سجادی افزود: زمانی که خبر انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال امید ایران در رسانه ها شنیده شد ، از سوی دفتر مدیریت و برنامه ریزی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال تذکر داده شد که این اتفاق باید با مجوز شورای برون مرزی صورت گیرد و آنان گفتند که قطعا این پرونده ارسال خواهد شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه طبق آیین نامه مجمع انتخاباتی ، در صورتی که چهار ماه از نام نویسی کاندیدا بگذرد و انتخابات انجام نشود ، نام نویسی باید تکرار شود، پس چرا انتخابات فدراسیون شطرنج پس از هفت ماه از نام نویسی نامزدها برگزارشد ، گفت: این آیین نامه تیرماه 93 تصویب و قرار شد ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شود و هنوز آیین نامه جدید به مرحله اجرایی نرسیده است .
سجادی خاطرنشان کرد: با توجه به آزمایشی بودن آیین نامه ،هیچ ایراد و اشکالی به برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج وارد نمی شود .
مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج صبح امروز به ریاست نصراله سجادی رئیس مجامع انتخابی و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد و محمد جعفر کامبوزیا رییس اسبق فدراسیون شطرنج توانست سکان هدایت این فدراسیون را برعهده گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها