تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
سید نصراله سجادی
معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بازرسان این وزارتخانه برای بررسی مسایل مالی فدراسیون فوتبال از 4هفته پیش در آنجا مستقر شده اند.
تدبیر24: منصور قنبرزاده یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفته است که ابهاماتی در گزارش های مالی حسابرسان فدراسیون فوتبال وجود دارد و مجمع یک سال قبل کمیته شش نفره ای رامسئول بررسی ابهامات مالی فدراسیون کرد اما با گذشت نزدیک به یک سال و در حالی که به مجمع بعدی نزدیک می شویم هنوز هیچ مستنداتی در اختیار این کمیته قرار نگرفته است و اگر تا زمان برگزاری مجمع هم این اتفاق رخ ندهد، گزارش مالی سال ۱۳۹۲فدراسیون هم با مشکلات متعددی همراه خواهد شد.
نصرالله سجادی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در خصوص سخنان برخی اعضای هیات رییسه فدراسیون مبنی بر اینکه فدراسیون شفافیت مالی ندارد، گفت: از چهار هفته گذشته بازرسین وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال مستقر شده اند و گزارش آنها هنوز تکمیل نشده و به طور قطع رسیدگی به این موضوع جزو وظایف ما است.
وی در باره ارسال نشدن نامه کرانچار به وزارت ورزش برای بررسی در شورای برون مرزی گفت: نامه فدراسیون فوتبال در خصوص کرانچار ظهر روز گذشته (شنبه) برای ما ارسال و مقرر شد همین امروز این موضوع در کمیته تخصصی شورای برون مرزی بررسی شود که به دلیل آنکه رییس فدراسیون در خارج از کشور است این جلسه روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت:این کمیته برای همه مربیان خارجی که می خواهند در کشور مان مشغول به کار شوند در خصوص مسائل حقوقی، فرهنگی و سایر موارد نظر می دهد اما در امور فنی هیچ اظهار نظری نمی کند.
معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه گاهی اوقات در رسانه ها عنوان می شود که به دلیل اختلاف وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال، وی علاقه دارد که به این فدراسیون برود، تصریح کرد: این مساله را من تکذیب می کنم و چنین مسائلی تاکنون در وزارت ورزش و جوانان بیان نشده است.
وی درمورد اینکه رییس فدراسیون فوتبال هم عنوان کرده که برای من امکان تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان وجود ندارد، گفت: همه روسای فدراسیون ها باید با معاونت توسعه ورزش قهرمانی کارشان را انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها