تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
وی افزود: در بررسی از خودرو تعداد چهار کوزه سفالی بزرگ، چهار گلدان سفالی، یک تخته فرش دستباف، یک کاسه مسی، دو عدد جغدک چوبی و یک چهارپایه چوبی مربوط به عصر صفویان، تیموریان و قاجار کشف شد.
تدبیر24: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷تن و ۵۸۴ کیلو انواع موادمخدر طی آبان ماه سال جاری خبر داد.

رضا محمدی یگانه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با تلاش شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان درآبان ماه سال جاری موفق شدند، ۱۱۰  دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را توقیف، ۲۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر زا منهدم و ۵۹۶ قاچاقچی،توزیع کننده، خرده فروش،حمل کننده ، اسکورت و معتاد را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، هفت تن و ۵۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل شش تن و ۲۹۷ کیلو تریاک، یک تن و ۲۴۷ کیلو گرم حشیش و ۱۳ کیلو و ۹۵ گرم هروئین است.

سردار محمدی یگانه خاطرنشان کرد: در  مدت یاد شده تعداد ۵۴۰ فقره پرونده در بحث مواد مخدر تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

بستک، توقفگاه آخر قاچاقچیان عتیقه

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان بستک"هرمزگان" تعدادی اشیاء عتیقه از يک قاچاقچي ميراث فرهنگي کشف شد.

عبدالرضا ضربت فرمانده انتظامی شهرستان بستک در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر  به سمت لارستان به  یکدستگاه پژو پارس مشکوک و با تمهیدات لازم آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از خودرو تعداد چهار کوزه سفالی بزرگ، چهار گلدان سفالی، یک تخته فرش دستباف، یک کاسه مسی، دو عدد جغدک چوبی و یک چهارپایه چوبی مربوط به عصر صفویان، تیموریان و قاجار کشف شد.

اين مسئول انتظامي با اشاره به اينکه اشياء عتيقه به اداره کل ميراث فرهنگي استان تحويل داده شد، خاطرنشان کرد: متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها