تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
امروز دوشنبه دهم آذر 1393 هجری خورشیدی، هشتم صفر 1436 هجری قمری و یکم دسامبر 2014 میلادی است. 77 سال پیش در چنین روزی، آیت الله سیدحسن مدرس مبارز و سیاستمدار با تدبیر ایران به شهادت رسید.
تدبیر24: مهم ترین رویدادهای تاریخ معاصر در این روز، به شرح زیر است:

10 آذر 1376
آیت‏اللّه میرزا جواد سلطان قرائی تبریزی فقیه بزرگوار و صاحب آثار ارزنده ای چون حاشیه بر عروه الوثقی، کتاب الطهاره و دیوان اشعار در 96 سالگی درگذشت.

10 آذر 1357
مردم تهران در نخستین شب محرم، تظاهرات گسترده یی را در سرچشمه ی تهران برگزار کردند و تعداد زیادی از آنان با تیراندازی ماموران کشته و مجروح شدند.

10 آذر 1354
میان ایران و حکومت موقت ویتنام جنوبی در سطح سفارت روابط سیاسی برقرار شد.

10 آذر 1341
در پی تماس اسدالله علم نخست وزیر ایران با علمای قم و اعلام لغو تصویب نامه انجمن های ایالتی و ولایتی، امام خمینی اعلام نظر تلگرافی علم را بی ارزش خواند و خواستار اعلام همگانی آن به وسیله ی رسانه های گروهی شد.

10 آذر 1316
آیت الله سیدحسن مدرس نماینده مجلس شورای ملی، روحانی مبارز و سیاستمدار با تدبیر پس از تحمل 9 سال زندان در خواف در شهربانی کاشمر به شهادت رسید، روز شهادت وی بر پایه مصوبه سال 1372 هجری خورشیدی مجلس شورای اسلامی، روز «مجلس» نامگذاری شد.

10 آذر 1314
محمدعلی فروغی رییس الوزرا به وسیله ی رضاخان برکنار شد و محمود جم وزیر داخله فرمان رییس الوزرایی گرفت.

10 آذر 1311
نمایندگان مجلس شورای ملی با تایید تصمیم دولت، لغو امتیازنامه ی نفتی دارسی را تصویب کردند.

10 آذر 1300
سرپرسی لورن وزیر مختار جدید انگلیس در ایران با حکمران و کارگزار بوشهر دیدار کرد.

10 آذر 1297
دولت عثمانی به دولت وثوق الدوله اطلاع داد که قشون آن کشور به طور کامل ایران را ترک کرده اند. در جنگ جهانی اول بخش هایی از غرب کشور به اشغال نیروهای عثمانی درآمده بود.

10 آذر 1290
به دنبال رد اتمام حجت(اولتیماتوم ) روسیه به وسیله ی مجلس شورای ملی، نظامیان آن کشور که در رشت و تبریز مستقر بودند وارد قزوین شدند. روسیه اعلام کرده بود چنانچه ظرف مدت 6 روز مورگان شوستر خزانه دار کل ایران اخراج نشود و استخدام اتباع خارجی از این پس با اجازه روس و انگلیس نباشد، پایتخت ایران را با چهار هزار سرباز اشغال خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها