تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: استان خوزستان در بین استان‌های کشور رتبه نخست را در امر برنامه‌ریزی مبارزه با مواد مخدر کسب کرده است.
تدبیر24: علی‌رضا جزینی امروز (12 آذرماه) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان که در فرمانداری آبادان برگزار شد؛ با تقدیر از تلاش خوزستان در زمینه برنامه‌ریزی مناسب برای مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: اجرای طرح پاک دارای نواقص و اشکالاتی بود که همکاران ما با هماهنگی استان‌ها درصدد رفع آن هستند؛ ضمن این که طرح پاک استان خوزستان به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی استراتژی طرح پاک را پیشگیری، مقابله، درمان و صیانت عنوان کرد و افزود: کار پیشگیری در اولویت است و به همین منظور طرح پاک استان خوزستان را دنبال می‌کنیم تا به عنوان طرح پایلوت بتوانیم در سایر استان‌های کشور اجرا کنیم.

جزینی ادامه داد: چنان چه امر پیشگیری در مبارزه جامع با مواد مخدر با هم‌فکری و برنامه‌ریزی در خوزستان به عنوان پایلوت پاک به اجرا درآید، می‌توانیم آن را به استان‌های دیگر نیز تعمیم دهیم.

وی نظارت بر اجرای طرح و استمرار در آن را مهم خواند و گفت: کمیته نظارت کشوری هم با توجه به حساسیت بالای این طرح راه‌اندازی می‌شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: فعالیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر در خوزستان به صورت مطلوب انجام شده که این نشان از تلاش‌های استاندار، فرماندهی انتظامی و سایر اعضای شورای تامین و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان دارد.

جزینی نشاط اجتماعی را در امر مبارزه با مواد مخدر مهم دانست و عنوان کرد: نشاط اجتماعی در پیشگیری از ابتلا به اعتیاد تاثیر بسزایی دارد و ورزش نیز یکی از راه‌های ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی بر ساماندهی امور زنان تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دستورهای کار وزارت کشور است به طوری که اشتغال زنان تحت سرپرستی بهزیستی‌ها در اولویت است و باید به جد دنبال شود و هیچ مشکلی از بابت تامین هزینه‌ها نباشد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها