تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی در راس یک هیات پارلمانی و بنا به دعوت همتای پاکستانی خود، روز پنجشنبه وارد اسلام آباد شد.
تدبیر24: علی لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه ببن المللی 'بی نظیر بوتو'، از سوی 'مرتضی جاوید عباسی' نایب رییس مجلس ملی پاکستان و 'علیرضا حقیقیان' سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد مورد استقبال قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در طول سفر دو روزه خود به اسلام آباد، علاوه بر دیدار با 'ایاز صادق' رییس مجلس ملی و 'سید نیّر حسین بخاری' رییس مجلس سنای پاکستان، با 'ممنون حسین' رییس جمهوری این کشور نیز دیدار خواهد کرد.

امضای یادداشت تفاهم همکاری های پارلمانی میان دو کشور و کاشت نهال دوستی نیز از جمله دیگر برنامه های کاری لاریجانی در اسلام آباد خواهد بود.

گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله 'غلامرضا اسداللهی'، 'محمود نگهبان سلامی'، 'محسن علیمردانی' و 'سید حسین دهدشتی' لاریجانی را در این سفر همراهی می کنند.

همچنین حسن قشقاوی معاون امور مجلس، کنسولی و ایرانیان وزارت امور خارجه علی لاریجانی را در این سفر همراهی می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی 23 بهمن سال 1391 نیز برای شرکت در اولین نشست مجمع پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصاد (اکو) به اسلام آباد پایتخت پاکستان سفر کرده بود.

وی در این سفر با 'سید نیر حسین بخاری' رییس مجلس سنا، خانم 'فهمیده میرزا' رییس وقت مجلس ملی و 'آصف علی زرداری' رییس جمهوری وقت پاکستان دیدار کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها