تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
رییس مجلس شورای اسلامی روز جمعه و در دومین روز از سفر خود به اسلام آباد با حضور در کاخ ریاست جمهوری با رییس جمهوری پاکستان دیدار کرد.
تدبیر24: 'علی لاریجانی' و 'ممنون حسین' در این دیدار ضمن گفت وگو در خصوص مهمترین موضوعات روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی، بر ضرورت تقویت بیش از پیش مناسبات دو کشور همسایه تاکید کردند.

دو طرف با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط اقتصادی و تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان خواستار گسترش فعالیت بیشتر دستگاههای اقتصادی دو کشور با هدف افزایش میزان تبادلات تجاری و گسترش همکاری های اقتصادی بین تهران و اسلام آباد شدند.

موضوعات دیگری نظیر ضرورت مبارزه با تروریسم، توجه بیشتر به تقویت امنیت مرزهای دو کشور و مبارزه با افراطی گری از جمله دیگر مباحثی بود که در این دیدار مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

لاریجانی صبح روز پنجشنبه برای انجام سفری دو روزه وارد اسلام آباد شد وی در نخستین روز از سفر خود با 'ایاز صادق' رییس مجلس ملی و سید 'نیر حسین بخاری' رییس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

لاریجانی امروز پس از دیدار با رییس جمهوری پاکستان با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در اسلام آباد به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

مصاحبه با شبکه تلویزیونی دولت پاکستان (PTV) نیز جزو برنامه های پایانی لاریجانی در سفر دو روزه به اسلام آباد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها