تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
فیلم«آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام برای شرکت در جشنواره فیلم فجر ارایه شد.
تدبیر24: حسین مهکام درباره نمایش فیلمش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم را به دفتر جشنواره ارایه کرده‌ایم و منتظر نظر هیات انتخاب هستیم.

به گفته او موسیقی این فیلم توسط امید رییس دانا ساخته شده و فیلم «آزادی مشورط » با پشت سر گذاشتن تمام مراحل آماده سازی، به جشنواره فیلم فجر ارایه شده است.

فیلم «آزادی مشروط» نوشته و کار حسین مهکام است که با تهیه‌کنندگی مقصود جباری آماده شده است.

مدیر فیلم‌برداری این فیلم که اولین تجربه کارگردانی مهکام در سینما به شمار می‌آید، مسعود سلامی است و بازیگرانی همچون رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، حسین پاکدل، شاهرخ فروتنیان، علیرضا آقاخانی، محمد کارت، محمدعلی کیانی، علیرضا مظفری و بهاران بنی‌احمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این فیلم به شرح زیر هستند:تدوین مرتضی خرقه پوش، صدابردار بابک اردلان، صداگذار بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی سعید ملکان، طراح صحنه و لباس عباس بلوندی، دستیار اول و برنامه‌ریز علی ملاقلی‌پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران علی واله و محمدعلی کیانی.

حسین مهکام نگارش فیلمنامه‌هایی همچون «برف»، «اسب حیوان نجیبی است»، «هیچ»، «آدم» و... را در کارنامه هنری خود دارد. او سال‌ها پیش در عرصه نمایشنامه‌نویسی نیز فعال بود و نمایشنامه‌هایی همچون «آندرانیک»، «بانوی پرلاشز»، «پاپانوئل و دست‌های یخ زده من»، «سکوت»، «حریم»، «کابوس‌ها و خون»، «بی‌ در زمان»، «سلول صفر» و «قلاده سک شکاری‌ات را صبح زود ببند».

مهکام همچنین در کنار علی زرنگار و وحید جلیلوند در نگارش فیلم‌نامه «چهارشنبه 19آبان» اولین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند نیز همکاری داشته است و به تازگی نیز در نگارش فلیمنامه فیلم جدید یدالله صمدی با نام«پدر آن دیگری» همکاری داشته است. این فیلم در حال حاضر در حال فیلمبرداری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها