تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی خراسان رضوی گفت: وضعیت ذخیره مرغ در حدی است که خطر مصرف نشدن وجود دارد.
تدبیر24:علی منتظری در منطقه خراسان، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح کشور حدود 180 هزار تن و در استان 18 هزار تن مرغ ذخیره شده که این میزان مازاد مصرف داخل است.

وی با بیان اینکه واردات مرغ انجام نمی‌شود، ادامه داد: تولید مرغ از برنامه‌ها جلوتر است و نیاز به صادرات داریم. برای صادرات اقداماتی انجام شده و مقدار کمی از تولید داخل به عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می‌شود که مقدار آن ناچیز است.

رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی خراسان رضوی تصریح کرد: چشم امید مرغداران برای فروش مرغهای تولیدی به صادرات روسیه است اما ضوابط این کشور باعث شده ما هنوز نتوانیم به این کشور صادرات داشته باشیم اما مسئولین در حال رایزنی هستند.

وی افزود: برای حل معضلات صنعت مرغ باید مشکلات را در بخش تولید حل کنیم که مدیریت تولید و واگذاری مسئولیت‌ها به اتحادیه می‌تواند مشکلات موجود را سامان ببخشد.

منتظری گفت: در حال حاضر جوجه‌ریزی در اختیار اتحادیه است ولی حمل به کشتارگاه و مدیریت تولید باید به اتحادیه واگذار شود.

رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه وضعیت بازار مرغ نسبت به یک ماه گذشته از تعادل بهتری برخوردار است، اظهار کرد: نباید تولید را کاهش داد بلکه باید آن را مدیریت کرد تا با کاهش تولید، با نیاز به واردات مرغ مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه صنعت طیور و به خصوص مرغ گوشتی یک صنعت پرسرمایه با اشتغال‌زایی بالا است، تصریح کرد: با توجه به هزینه بالای اشتغال‌زایی، دولت باید از این صنعت به عنوان یک صنعت اشتغال‌زا و پربازده در قالب تخصیص یارانه و واگذاری امور اجرایی به اتحادیه حمایت کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها