تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
رییس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت: یک محموله قاچاق دارو شامل 10 هزار و 980 بسته انواع قرص های خارجی و فاقد مجوز ورود در این شهرستان کشف و ضبط شد.
تدبیر24: 'عبدالله رسولی' روز پنجشنبه افزود: این بار قاچاق شامل 9 هزار و 390 بسته قرص آموکسی سیلین، یک هزار و 590 بسته قرص متروماکس و 35 بطری داروی اتیل هگزین خارجی و فاقد مجوز ورود است که صاحب آن قصد داشت آنها را با استفاده از یک دستگاه خودرو به دیگر استانهای کشور حمل کند.

وی اضافه کرد: این خودرو پس از شناسایی ازطریق نیروی انتظامی مهاباد توقیف شد و راننده آن با تشکیل پرونده و پس از سیر مراحل قانونی و اعلام جرم گمرک، به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.

رسولی گفت: رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز این اداره نیز متهم را به ضبط کالا و پرداخت 250 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه این داروها خارج از شبکه و به صورت قاچاق وارد کشور شده و در شرایط مناسب نگهداری نشده بودند، می توانستند در صورت توزیع و مصرف، سلامت شهروندان را با خطر مواجه سازند.

مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها