تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: پرویز مظلومی عضوی از خانواده استقلال است و طبق اظهارات خود او فکر نمی کنم از باشگاه استقلال شکایت کرده باشد.
تدبیر24: سعید افجه ای روز سه شنبه گفت: پرویز مظلومی یکی از اعضای خانواده ما است و فکر نمی کنم با شکایت خود از باشگاه استقلال به دنبال کسر امتیاز و توقیف اموال آن باشد. مظلومی در آخرین اظهارات خود اعلام کرده از استقلال طلب دارد اما به دنبال شکایت نیست.

امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی براینکه مظلومی بابت طلب 300میلیون تومانی خود از زمان سرمربیگری در تیم فوتبال استقلال به فیفا شکایت کرده و این نهاد نیز حکم به توقیف اموال وتهدید به کسب 6 امتیاز استقلال داده است که این حکم در دست مظلومی می باشد.

وی در مورد انتقادات اخیر ازمیانگین سنی بالای تیم استقلال به وی‍ژه در نیم فصل دوم، ادامه داد: آنقدری که گفته شد میانگین سنی ما بالا نیست و البته به اعتقاد من سن بازیکنان نباید عامل موفقیت یک تیم محسوب شود.

سخنگوی باشگاه استقلال، گفت: معدل سنی ما حدود یکسال با نیم سال اول تفاوت کرده است و این تفاوت زیادی نیست.



*** افشارزاده به دنبال جدایی از استقلال نیست

افجه ای در رابطه با مرخصی بهرام افشارزاده از باشگاه استقلال و شایعه هایی که در رابطه با احتمال جدایی او از باشگاه استقلال مطرح است، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه به خاطر برخی مشکلات شخصی به سفر رفته و به هیچ عنوان قصد جدایی از استقلال را ندارد.

وی تاکید کرد: سفرافشارزاده موقت بوده و او به شدت دنبال انجام کار های خود است تا سریعتر به ایران بازگردد.



*** سیاسی کمک مالی به استقلال نکرده است

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد کمک مالی سیاسی به باشگاه استقلال، گفت: اسپانسر باشگاه استقلال شرکت توسعه صنایع نوین است و تا آنجا که ما می دانیم شاهرخ سبک دست همیشه یار و یاور باشگاه استقلال بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اسپانسر ما همیشه به دنبال رفع مشکلات باشگاه بوده و حتی زودتر از موعد تعهدات خود را انجام داده است. کمک به باشگاه ما هیچ توجیه اقتصادی ندارد و تنها عشق به این باشگاه باعث حضور اسپانسر ها شده است.



*** علی جباری، پورحیدری و قلعه نویی را آشتی می دهد

افجه ای در خصوص اختلاف پیش آمده بین پورحیدری و قلعه نویی، گفت: پورحیدری شناسنامه باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی هم سرمربی موفق تیم ما است که امیدوارم مشکل پیش آمده هرچه سریعتر برطرف شود.

وی ادامه داد: سلطان علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال قصددارد به زودی این مشکل را برطرف کند.

افجه ای در پاسخ به این سئوال که آیا با استفاده از لقب سلطان برای جباری می خواهد لقب پروین را زیرسئوال ببرد، گفت: سلطان اول فوتبال ایران علی جباری است و شاید یک دهه بعد علی پروین سلطان شده باشد البته پروین بسیار شایسته این لقب بوده است.



*** مشکل پیش آمده میان صادقی و قلعه نویی را نباید درگیری نامید

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به درگیری پیش آمده بین امیر حسین صادقی و امیر قلعه نویی، گفت: هیچ درگیری بین این دو وجود ندارد و صادقی در نیم فصل نخست کاپیتان تیم ما بوده است.

وی تاکید کرد: او از بزرگان باشگاه استقلال است و تا آنجا که من اطلاع دارم ناراحتی قلعه نویی از وی به خاطر نارضایتی از عملکرد این بازیکن بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها