تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
رهبر تحریک طالبان پاکستان در پیامی ویدئویی از انجام عملیات ویژه توسط این گروه در آینده نزدیک خبر داد که به گفته وی شدت ان به حدی است که عملیات تروریستی مدرسه پیشاور به فراموشی سپرده خواهد شد.
تدبیر24: «ملا فضل‌الله» رهبر تحریک طالبان پاکستان در پیام ویدئویی اخطار داد که به دنبال حمله تروریستی «ویژه‌» دیگری می‌باشد که تلفات آن حتی از حمله تروریستی به مدرسه ارتش در پیشاور که منجر به کشته شدن 132 دانش‌آموز شد، بیشتر خواهد بود.

در این ویدئو، فضل‌الله حتی از قتل‌عام ماه گذشته دفاع کرد و از برنامه‌ریزی حمله تروریستی ویژه‌ای خبر داد.

رهبر تحریک طالبان پاکستان دلیل حمله به مدرسه پیشاور را اینگونه اعلام کرد: این مدرسه یک کمپ نظامی ارتش بود و اگر چنین نیست دلیل حضور فرماندهان و سربازان ارتش در این مدرسه چیست؟

وی ادامه داد: اکنون با ارتش پاکستان در حال جنگ هستیم  و اگر آن‌ها مردم ما را به اشتباه می‌کشند، ما نیز آن‌ها را می‌کشیم.

فضل‌الله در ادامه گفت: مگر کودکان ما کودک نیستند؟ حتی اگر آمریکا و ناتو هم با ارتش پاکستان یکجا جمع شوند، ما آماده جنگ با آن‌ها هستیم.

وی در پایان این پیام ویدئویی با اشاره به انجام حمله تروریستی «ویژه» گفت: کاری خواهیم کرد که حمله تروریستی پیشاور را به فراموشی بسپارید.

در حمله تروریستی به یک مدرسه وابسته به ارتش پاکستان در ماه گذشته میلادی در شهر پیشاور 6 شبه‌نظامی با پوشیدن لباس نیروهای امنیتی وارد این مدرسه شدند و 146 نفر از جمله 132 دانش‌آموز را کشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها