تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
تجلیل اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد از سید حسن خمینی و سیدطه هاشمی
تدبیر24: سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به پاس تلاش ها و حمایت های آیت الله سیدحسن خمینی و دکتر سید طه هاشمی از تشکل های دانشجویی و تسهیل فعالیت تشکل ها از این دو شخصیت برجسته تقدیر و قدردانی کردند.

دبیران کل سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه اختتامیه همایش معاونان و مدیران فرهنگی‌اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود از حمایت های آیت الله سیدحسن خمینی و دکتر سید طه هاشمی از تشکل های دانشجویی تقدیر به عمل آوردند.

آیت الله سیدحسن خمینی  نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه یکی از شروط کار فرهنگی به کار گیری دانشجویان است، گفت:در کار فرهنگی باید تبدیل ارزشها به هنجار، هدف کار قرار گیرد و تصدی گری در این بخش ها کار کاملی نیست؛ لذا بگذاریم دانشجویان و تشکل های دانشجویی خودشان کار کنند.








بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها