تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
صدها هزار فرانسوی با شعار "نه به تروریسم" در شهرهای اصلی کشورشان تظاهرات کردند تا حمله خونین به مجله طنز شارلی ابدو و گروگانگیری‌ها را در پاریس محکوم کنند.
تدبیر24: به گزارش خبرگزاری شینهوا، برنارد کازنوو، وزیر کشور فرانسه گفت که 700 هزار تظاهرکننده روز شنبه در شهرهای اصلی از جمله لیل، مارسی، لیون و تولوز به خیابان‌ها آمدند. در تولوز که در سال 2012 فردی هفت تن از جمله سه کودک را کشت، مردم منتظر راهپیمایی سراسری امروز (یکشنبه) نشدند و برای محکوم کردن تروریسم و نژادپرستی به خیابان‌ها آمدند.

طبق اعلام پلیس، 120 هزار تن در خیابان‌های این شهر واقع در جنوب فرانسه در راهپیمایی اعتراضی شرکت کردند. در نانت، حدود 70 هزار معترض با شعار "با یکدیگر زندگی کنیم، آزاد، برابر و در همبستگی" در تظاهرات شرکت کردند. حدود 30 هزار معترض در نیس و تعداد مشابهی نیز در مارسی و 40 هزار تن نیز در لیل واقع در شمال فرانسه در راهپیمایی‌ها شرکت کردند.

در بسیاری از مکان‌های عمومی نظیر میدان جمهوری (رپوبلیک) در شهر پاریس نیز شرکت کنندگان با قرار دادن قلم‌هایی یاد کاریکاتوریست‌هایی را که در جریان حمله به دفتر مجله فکاهی شارلی ابدو کشته شدند، گرامی داشتند.

تظاهرات‌های گسترده فرانسویان در پی کشته شدن 17 تن در جریان خشونت‌های سه‌روزه پاریس انجام شد که آغاز این حملات خونین، حمله افراد مسلح به دفتر مجله طنز شارلی ابدو در پاریس بود که با محکومیت سیاستمداران، رهبران دینی و مردم سراسر جهان روبرو شد.

مانوئل والس، نخست‌وزیر فرانسه روز شنبه از مردم خواست که در تظاهراتی که قرار است امروز در اعتراض به خشونت‌ها و تروریسم برگزار شود، شرکت کنند.

قرار است امروز اهپیمایی وحدت در این کشور برگزار شود.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور و شماری از مقامات کشورهای دیگر از جمله دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه و آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه اسرائیل از جمله مقام‌هایی هستند که در راهپیمایی امروز حضور خواهند داشت.

گفته شده که در راهپیمایی فردا نمایندگانی از اتحادیه عرب و همچنین تعدادی از رهبران کشورهای مسلمان آفریقایی شرکت خواهند کرد.

روز چهارشنبه ( ۷ ژانویه) سعید و شریف کواشی با حمله به دفتر مجله فکاهی شارلی ابدو، ۱۲ نفر از جمله چند کاریکاتوریست این مجله را به ضرب گلوله کشتند.

روز بعدش هم به یک فروشگاه یهودی در پاریس حمله شد و چندین نفر گروگان گرفته شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها