تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
نظامیان رژیم آل خلیفه در پانزدهیمن روز از اعتراضات سراسری به بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق، بیش از45 شهروند این کشور را زخمی کردند.
تدبیر24: رژیم آل خلیفه روز یکشنبه با سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین که در همبستگی با شیخ 'علی سلمان' دبیرکل جمعیت الوفاق برگزار شده بود، 45 شهروند را زخمی کردند.

نظامیان رژیم بحرین این بار نیز با سلاح های مختلف به تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی یورش بردند.

براساس این گزارش، نظامیان بحرین برای سرکوب مردم از سلاح های جنگی، ساچمه ای، گازهای اشک آور، گازهای سمی و خفه کننده استفاده کردند و تعدادی از شهروندان نیز با خودروهای نظامی زیرگرفته شدند.

به رغم تلاش های رژیم بحرین، تظاهرات شهروندان این کشور پس از 16 روز از بازداشت شیخ 'علی سلمان' دبیرکل جمعیت الوفاق همچنان ادامه دارد.

ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه، شیخ علی سلمان دبیر کل 49 ساله جمعیت وفاق اسلامی را نیز از هفتم دی ماه به اتهام تلاش برای براندازی حکومت، بازداشت کردند.

دادستانی کل بحرین روز دوشنبه گذشته (15 دی ماه) اعلام کرد که حکم بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی به مدت 15 روز دیگر تمدید شد.

بازداشت شیخ علی سلمان از سوی رژیم آل خلیفه تاکنون با واکنش های گسترده داخلی و بین المللی از جمله تظاهرات داخلی و واکنش علمای این کشور همراه بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها