تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
یک روزنامه فرانسوی شمار جنگجویان اروپایی در گروه تروریستی داعش را یک سوم مجموع اعضای این گروه دانست.
تدبیر24: روزنامه فیگاروی فرانسه نوشت که یک سوم جنگجویان خارجی گروه تروریستی داعش اروپایی هستند.
پیش از این ایلیا روگاچف رئیس بخش چالش ها و تهدیدات مدرن وزارت خارجه روسیه، تصریح کرد که بیش از 800 تبعه این کشور شامل افرادی از منطقه چچن و سایر مناطق در قفقاز شمالی تاکنون به گروه تروریستی داعش پیوسته اند.

مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه تصریح کرد که حدود 500 تا 700 شهروند ترکیه تا کنون به نیروهای داعش پیوسته‌اند. اگر این نیروهای افراطی به خاک ترکیه بازگردند، خطر حملات تروریستی به شدت کشور را تهدید خواهد کرد.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز گفت که 400 نفر از اتباع این کشور در بین نیروهای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش حضور دارند.

یک روزنامه آلمانی نیز چند ماه قبل با استناد به اطلاعات کمیسیون اروپایی از حضور بیش از دوهزار جنگجوی اروپایی در جبهه داعش در سوریه خبر داد و اروپا را مرکز استخدام نیرو برای تروریست‌های داعش دانست.

تاکنون شمار زیادی از اروپایی ها برای پیوستن به گروه‌های تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش به عراق و سوریه رفته اند، اما آمارهای اعلام شده از تعداد دقیق این افراد متفاوت است.

گروه تروریستی داعش از ماه ژوئن گذشته بخشهای زیادی از شمال عراق را به اشغال خود در آورد. نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی تاکنون اقدامات نظامی گسترده ای علیه این گروه تروریستی انجام داده اند و موفق شده اند بخش‌های وسیعی را از دست داعش آزاد کنند.

این در حالی است که حملات هوایی ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به سرکردگی آمریکا و همراهی متحدانش که از ماه سبتامبر تشکیل شده است به مواضع تحت اشغال داعش همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها