تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کی روش:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: سرمربیگری در تیم خوب فوتبال ایران افتخار من است و امیدوارم بتوانم به اهدافم در این تیم برسم.
تدبیر24:کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با امارات در جمع خبرنگاران، گفت: بازی فردا از دو جهات خاص و مهم خواهد بود زیرا هر دو تیم صعود خود به دور بعد را قطعی کرده اند و باعث افتخار من است که روی نیمکت تیم جمهوری اسلامی ایران هستم و هدایت این تیم را برعهده دارم و همچنین این افتخار را در گذشته داشته ام که سرمربی امارات باشم.

وی ادامه داد: می توانم سرود ملی هر دو کشور را بشنوم و امیدوارم یک بازی بسیار زیبا و جذاب برای هواداران برگزار کنیم. باید از هواداران تیم ایران به خاطر حمایت خوبشان از تیم ملی تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هیچ مطلبی در مورد آب و هوا، زمین و داوری نمی خواهم صحبت کنم، زیرااگر درمورد این مسایل صحبت کنم احتمالا بازهم جریمه می شوم و باید پولی را از جیب بپردازم.

وی در خصوص سردار آزمون و انجام کارهای انفرادی از سوی او، تصریح کرد: اجازه تمرین انفرادی به بازیکنان نخواهم داد باید کنترل کنیم این وضعیت را و امیدوارم فردا با تلاش بازیکنان بتوانیم امارات را شکست دهیم.

وی در رابطه با علیرضا جهانبخش و اینکه فرصت بازی زیادی به او داده نشده است پاسخ نداد.

کی روش خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ما برای پیروزی همه تلاش خود را خواهیم کرد و بی شک ما فردا با تیمی بازی می کنیم که زمان زیادی است درکنار هم حضور دارند و چشم بسته همدیگر را پیدا می کنند البته ما هم نشان دادیم تیم خوبی هستیم و مطمئن باشید هدف ما کسب سه امتیاز در این دیدار است.

وی درخصوص اینکه امارات هیچ گاه در بازی های رسمی ایران را شکست نداده، افزود: قطعا ما فردا بازی خوبی از خود به نمایش می گذاریم اما نتایج گذشته در بازی فردا اهمیتی ندارد و تلاش بازیکنان است که می تواند نتیجه بازی فردا را رقم بزند. بازی های کامپیوتری زیاد شده و ما باید کاری کنیم که هواداران از فوتبال لذت ببرند.

کی روش در رابطه با شکست استرالیا مقابل کره جنوبی، گفت: هیچ نظری در مورد این بازی ندارم و تنها نکته ای که در مورد بازیکنانم و این مسابقات دارم موفقیت در بازی مقابل امارات است.

وی در رابطه با آخرین تمرین ایران که قرار بود در ورزشگاه محل بازی انجام شود که این اتفاق رخ نداد، اظهار کرد: این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد اما امیدوارم فردا کیفیت زمین خوب باشد.

تیم های ملی فوتبال ایران و امارات فردا در اخرین دیدار گروه سی مرحله گروهی جام ملتهای اسیا 2015 به میدان می روند.

هر دو تیم دو بازی قبلی خود را برده اند و فردا برای کسب صدرنشینی این گروه به میدان می روند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها